BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

grunden til min stilhed

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

grunden til min stilhed

Indlægaf pivpiv » man, 25. januar 2010 12:40

Nå jeg fik kort pippet i en tråd om hvorfor jeg er så stille, men må hellere fortælle det hele :)

Torsdag formiddag bliver jeg ringet op af min mand at skolen har ringet og at knægtens kal hentes, han har slået hovedet!!

PÅ vejen hjem ringer min mand så og siger at det er alvorligt og at knægten har hjernerystelse og slået hovedet en del.
Jeg tager det koldt og roligt og forventer at få en bleg og svimmel knægt hjem.
MEn jeg tog fejl.
Hjem kom en knægt som ikke kunne stå, fokusere, kende sine forældre og som bare sagde lyde imens han blødte kraftigt ud af munden!!
Hans øjne hoppede om i baghovedet konstant og så brummede han bare og var helt slatte!!!

Shit jeg fik et chok.

Men ind med ham og mand og så ringede jeg til lægen for at spørge om det her var normalt og om han skulle på syghuset (skolen havde fået ham til læge men min mand havde simpelthen ikke hørt hvad lægen sagde)
Så forklarede lægen at han havde en MEGET kraftig hjernerystelse, en flænge i læben (1/3 af underlæben), en flænge i gummen, to løse tænder og havde bidt igennem tungen.
Vi fik at vide at vi kunne blive indlagt men at det kunne være meget stressende for ham og gøre at det faktisk ville tage længere tid for ham at blive frisk.
SÃ¥ han blev hjemme.

Så efter et par timer stoppede han med at ryste og brumme og prøvede så på at tale, men munden var baare så hævet og blødte stadigvæk.... så det blev begrænset.
Men han følte sig tydeligvis tryg på sofaen med os ved hans side :)

Det viste sig at ungerne havde kørt på kælkebakken i frikvarteret og han var væltet og så var der en der havde ramt ham og han var slået bevistløs (ved ikke om det var da han knaldede hovedet i isen eller da han blev ramt i ansigtet af slæden) Men det eneste mærke der var at se (når munden var lukket) var aftrykket af meden fra en plastikslæde på kinden!!

Nu er der gået nogle dage og han har det godt.
Han er stadig ikke på toppen men nu leger han og hviler bare en del.
I dag var vi hos tandlægen og alt så fint ud.

Børnene på skolen har grædt meget og det var åbenbart meget voldsomt. Vi er blevet ringet op af forældre, lærer og pædagoger i et væk... ja i går kom en pige sågar at besøgte ham fordi hun var bekymret for ham.
Det hara vist været MEGET voldsomt.

Men nu ved i hvorfor jeg ikke lige kan samle mig om at skrive en masse :)

Knus herfra
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Snebold » man, 25. januar 2010 13:07

Sikke en omgang :shaking: men hvor er det godt at det går fremad og han har det bedre.
Han har bestemt fortjent at blive lidt forkælet -hvilket jeg er sikker på I også sørger for han bliver :lol:
God bedring med ham.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf MAT » man, 25. januar 2010 14:31

Puha, en historie :( Kan slet ikke sætte mig ind i, hvor forfærdeligt, det må være at se ham sådan! Godt at høre, at det hele går bedre. Jeg håber, at han snart er helt frisk igen!

Husk at få talt en masse om det. Selv om at han har det godt nu, har I jo begge fået et stort chok, som nok skal bearbejdes.

Knus!
Spontant gravid efter næsten to års forsøg :D

Blev mor til verdens skønneste dreng 06.05.2010!
MAT

Indlægaf pivpiv » tirs, 26. januar 2010 11:39

Mat, vi taler en masse om det. Alle der ringer eller kommer hører simpelthen det hele der er sket.
Dog lyder det desværre til at børnene på skolen er meget påvirket af hvad der er sket. Børnene græder stadig og er kede, det er virkelig synd

William er lidt rastløs men han er også en knægt med krudt i måsen og så er det altså ikke sjovt at være hjemme og ikke må se tv eller spille nds*GG*

Men nøj hvor synes jeg det er svært at vurdere hvornår han kan komme i skole igen.
Han er sådan en der nægter at indrømme hvor træt han er og han siger ikke et PIP hvis han får det dårligt og han er knald dygtig til at kamuflere det. Jeg kan se på ham når han kører træt, men jeg er bare SÅ bange for at sende ham for tidligt afsted.
pivpiv
Site Admin

Indlægaf pivpiv » ons, 03. februar 2010 23:29

I dag var knægten så i skole for første gang og det gik godt.
Altså han var træt og han blev dårlig her til aften, men tror han gabte over for meget da han ville ned til bedste og spise.
Så han kommer også afsted i morgen og så bare direkte hjem fra skole.

Med sig har han en gave til dus/sfo. De har nemlig alle været så søde ved ham.
Så han har noget med som alle børnene kan få glæde af :) En lydbog med otto er et næsehorn og en bog af Rune T. Kidde og så en seddel hvor vi skriver tak for de ringede til ham hver dag og at mange af børnene har sendt ham tegninger og hilsner.... I kan tro han glæder sig til at aflevere det :)
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Stinna30 » tors, 04. februar 2010 19:37

Godt at høre, at han er ved at være på toppen :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf salem » ons, 10. februar 2010 13:52

ej puha sikke da en omgang han har været igennem.

rigtig dejligt at han er på toppen igennem det bette pus ;-)
Billede
salem

Geografisk sted: vejle

Tilbage til Ordet er frit