Nu er skroget vasket, krigsmaling er lagt, mangler bare tøjet, sko samt plaster over stingen.
Så er jeg TOTALT klar til at skal til halbal i aften sammen med 10 af naboerne herude fra. Vi har bestilt billetter og bord sammen og har aldrig prøvet det :)
Der er et band der spiller (med ham søren bundgård) og så er der buffet fra et lokalt catering firma og så er der ellers fest og dans fra kl 18-01.
Jeg glæder mig helt vildt :)
om en time skal knægten afleveres ved onkel og tante og to kusiner, han har tasken fyldt med popcorn, clementiner,sodavand og alverdens andet guf og så har mor her lige bagt et par brød de da lige får :) Han glæder sig som en gal - det tror jeg også de gør ;)
Det kan da kun blive en god lørdagdag!
Lige nu sidder jeg bare og hviler kroppen inden den skal trækkes op til tant og fjas og lige slapper helt af :)
Manden kom hjem med en flot ny halskæde til mig - så jeg kunne være fin og jeg har selv fundet nye øreringe (har en eller anden afhængighed af øreringe), så jeg bliver bare SÅÅÅ fin.
Eneste minus er at det er svært at sætte hård med fire sting i hånden/håndryg/håndled - meeen så må jeg være pæn med en løs hestehale ;) Mine smykker skal jo ikke gemmes alt for meget ;)
Kan i have en god aften ;)
knus