Jeg gik med en masse tanker om hvornår og hvordan jeg skulle få fortalt på mit job at jeg er gravid. Jeg er lige startet og min prøvetid er først ovre d. 23 November så var nervøs men kunne heller ikke holde ud at vente til min prøvetid var ovre og at jeg var længere henne. Så tog mod til mig og fik den fedeste reaktion. Blev ønsket tillykke og den helt store opbakning. Og så kom min leders leder og ønskede os stort tillykke og fik strege ordre på at passe på mig selv. Og i samme omgang fik jeg også vide at jeg selvfølgelig skulle blive i min stilling efter min prøvetid og selvom jeg ikke var blevet gravid. De synes det var rigtig fedt at jeg havde fortalt det. Og de ville gerne hvis jeg ville være sikkerhedsrepræsentant også selvom jeg går på barsel i april måned næste år.
Så jeg er bare så lettet og kan ikke være mere glad. Jeg har bare verdens bedste arbejdsplads og nogle rare mennesker jeg arbejder sammen med. Det kan bare ikke være bedre og det tegner til at blive en vidunderlig tid hvis jeg altså bare slipper for at få bækkenløsning denne her gang-men den tid den sorg.
Undskyld at det blev så langt et indlæg men jeg er bare så glad.
Hilsen Mulle