BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

forslag til at fortælle folk man er gravide-sjove,søde måder

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

forslag til at fortælle folk man er gravide-sjove,søde måder

Indlægaf brud2008 » fre, 04. juli 2008 20:03

Ja som sagt er vi igang med vores 2 reagens forsøg,forhåbentlig med en positiv test om 18 dages tid :D Så kom til at tænke på om der ikke var nogle gode forslag til at fortælle de kommende bedsteforældre nyheden.Min far har feks fødselsdag den 23 juli-den dag vi får besked så skal til fødselsdag i weekenden.Arbejder ved en bager og tænkte på at få dem til at bage en kagemand hvor der stod "tillykke morfar" jeg er den ældste så mine forældre har ikke nogen børnebørn endnu.Har i andre gode forslag-mandens forældre skal også have det at vide på en lidt sjov måde-kom rask piger hvad skal vi gøre-vel at mærke jeg tester positiv men håber og tror på det :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf LoisLane » fre, 04. juli 2008 22:33

Har selv tænkt på det samme. og har af samme grund også kigget lidt på hvad andre har gjort. kan nævne følgende:

- Gavekort til et stk. barnebarn.
- Ramme med billede af spiren (efter NF, hvis man har mulighed for at købe billeder)
- En kryds og tværs, der til sidst danner ordet mormor/farmor/farfar/morfar
- Strikkeopskrifter og garn til tøj til bebs/mønstre og stof
- En rebus
- Spørgsmål som: hvis jeg nu fik en datter/søn/baby/ hvad ville du så blive?

Hvis vi engang er så heldige, så vil jeg selv gøre brug af strikkeopskrifter og garn til div. oldeforældre, da de alle er meget aktive og kreative.
Til resten, skal troldeungen iføres en t-shirt/trøje med skriften:Vores far er stærkere end din far/er der pasningsmulighed for to? eller lign. Ikke den meget brugte, Jeg skal være storebror, da de gerne må bruge den øverste etage, og blive overrasket.

Tosset at man kan sidde og finde på sådanne ting før miraklet er sket.
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

..

Indlægaf brud2008 » lør, 05. juli 2008 09:41

sikker mange gode forslag...ja utroligt som man kan sidde og dagdrømme :D Så de forslag vil jeg se lidt på for det skal gøres lidt sjovt :D
Billede
brud2008

Indlægaf den glade » lør, 05. juli 2008 17:35

man kan også lave en skatte jagt med lede tråde i hver post...
en kop hvor der står mormor/morfar/farmor/farfar på...
hmmm skal nok komme med flere skal bare lige tænke :D
den glade

Geografisk sted: valby

Indlægaf Maryt » lør, 12. juli 2008 10:33

Vi fortalte nyheden til de kommende bedsteforældre ved at pakke en lille sut ind i en hagesmæk, hvorpå der stod "Mormors guldklump", "Farmors guldklump" osv. De to ting havde vi pakket fint ind i en lille æske med fint silkebånd omkring. Selvfølgelig i "neutrale" farver (hvid), da vi endnu ikke vidste om det var en dreng eller pige. Gaverne gav vi så ved passende lejligheder, og de vakte stor glæde (og glædes-tårer hos vores mødre selvfølgelig...).
De/vi synes, det var alletider ide at fortælle det på denne måde!
Og så har bedsteforældrene også det første "udstyr" til når de skal være babysitter ;-)
Fødte en lille pige 14 okt. - 2780 g. 49 cm.
Positiv graviditetstest 12. feb. '08
Min sidste p-pille 1. sept. '07
Maryt

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Hope » søn, 13. juli 2008 13:05

Hvis man kan vente med at fortælle det til man er blevet scannet, er det jo en mulighed at give dem et billede derfra. Helst i en sød ramme eller kortagtigt, hvor der så stod noget a la "Glæder mig til vi ses, mormor/morfar farmor/farmor" :D Men den er nok meget brugt den løsning. Ved faktisk ikke hvordan vi vil fortælle det når det sker (det SKAL ske, ikke noget med hvis her) Kommer sikkert bare til at fortælle det, I ved, hvad hjertet er fuldt af løber munden over med. Kunne doh godt tænke mig at gøre det på en sød måde, en måde som de husker. Åh det bliver STORT!! Vil så gerne nå at gøre mine bedsteforældre til oldeforældre :D Tuder ved tanken om, at jeg ikke når det :crybaby: Så igen, det SKAL jeg bare nå!!!

Hope
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

...

Indlægaf brud2008 » søn, 13. juli 2008 13:49

kender det alt for godt med man gerne vil gøre sine bedsteforældre oldeforældre,mistede min dejlige bedstemor til kræften for halvandet år siden da havde vi været igang snart et år.Det eneste jeg så gerne ville have fortalt hende at hun skulle være oldemor,men nåede det desværre ikke-men nåede at fortælle at jeg skulle giftes og hun var bare så glad-men hun følger nok med fraoven mon ikke hun kunne tage gud i ørene og sige at nu var det min tur til at blive mor :D
Billede
brud2008

Tilbage til Ordet er frit