BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

fasterlavn

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

fasterlavn

Indlægaf pivpiv » fre, 12. februar 2010 21:01

er i klar??

SIdste weekend kom farmor og hjalp med at sy troldens dragt og i dag var vi nede hos bedste og lave en gibs maske som trolden skal have på - den skal males her i weekenden.

Nu har jeg så lige bagt en KÆMPE portion fasterlavnsboller og MUMS hvor er de bare lækre.

Nu kan fasterlavn bare komme an, vi er klar :)

Dog mener manden at jeg også skal bage fasterlavnsboller på mandag, så han kan få nogle med på job tirsdag*GG* De smager også enormt lækkert og hele tiden af en mere :)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf salem » fre, 12. februar 2010 22:19

hvis børn var til fastelavns fest i går og i dag så for dem er det slut nu :D

jeg ville også bage fastelavnsboller den anden dag men endte med en brædepande fuld af creme og i det hele sejled x antal boller :oops: så det er åbenbart ikke lige min stærke side hehe
Billede
salem

Geografisk sted: vejle

Indlægaf vizart » lør, 13. februar 2010 15:08

Vores unger var til fastelavnsfest i går i børnehaven. Og da vi ikke lige havde penge til at de skulle ud og købe fastelavns dragter har vi måtte finde på noget selv. (jeg kan heller ikke sy). Så vi fandt et sæt med fe vinger og en fe stav til Melanie på 5 år. Så fandt hun hendes yndlings kjole og så var hun fe!. Andreas på 3 fik hans landsholds dragt på og en fodbold fra legekassen så var han den fineste fodboldspiller.

Billede

Her er de inden afgang til børnehave. Det er lidt svært at se vingerne, men de er de

På mandag er de på ferie hos min søster, så hun vil gå ud og rasle med dem. Så skal vi "bare" have udstyret uden på en flyverdragt. Fastelavn burde altså ligge om sommeren!!
ViZart

Melanie 240504
Andreas 260706
Elias 060310
vizart

Geografisk sted: Thyholm

Tilbage til Ordet er frit