BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

far og bryllup

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Re: far og bryllup

Indlægaf pivpiv » tors, 05. august 2010 10:04

Kære dig.
Jeg har tænkt som en gal for at finde noget klogt at sige, men det findes nok ikke.
Det gør mig ondt at din far er død og det genkalder noget vi selv har stået i - men jeg tror du har ret i at det var godt det ikke endte med at være kræften der tog din fars liv, for det er en lang og hård proses.
MÃ¥ din far hvile i fred.

Hvor lyder jeres bryllup bare til at blive helt perfekt :)
Hvad dato er det i har valgt??

Du må endelig vise MANGE flere billeder, jeg elsker at høre om sådan noget og min svigerinde er MEGET tavs omkring deres bryllup *GG* Hun siger at jeg ikke må vide det hele ;-)

mange knus og kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf stinapigen79 » tors, 05. august 2010 11:16

nej de æsker er godt nok kønne tror i får det bedste bryllup selv on han ikke er ved din side

tror du har ret i han død nu er bedre end hvis det var kræften der tog han

føler virkelig med dig
Billede

den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Snorre » tors, 05. august 2010 19:36

Godt at høre nyt fra dig. Har tænkt meget på dig efter du skrev, at din far var død.
Det er rigtigt dejligt for jer, at I havde en god begravelse - selvom dagen på mange måder er ufattelig hård at komme igennem. Godt at din far fik fred. Og er også ret overbevist om, at når han nu var så syg, er det rigtig godt, at det trods alt ikke var kræften, der tog livet af ham. For det er meget hårdt at være pårørende til :-( Og I havde allerede været en del igennem med din far.

Jeg tror også at det er en god ide, at involvere sig så meget i bryllupsforberedelserne. At få tankerne til at være optaget af noget andet indimellem - og ikke mindst så glædelig en begivenhed :-) Din æske er meget fin, og du må meget gerne overdynge os med alle de billeder, du har lyst til.

Og tak for hele dit lange indlæg i det hele taget
MÃ¥ din far hvile i fred
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Snebold » lør, 07. august 2010 18:11

Dejligt at høre fra dig, har sendt dig og din familie mange tanker den sidste tid. Det lyder som om I fik sagt farvel til din far på den helt rigtige måde. Og selv om han nu ikke kan være med til dit bryllup rent fysisk, er jeg sikker på du vil føle hans nærvær alligevel. Fik lige en ide: Find så mange små ting der minder dig om din far, som muligt og få din søster til at "gemme" dem rundt omkring hvor brylluppet skal holdes. Hver gang du gang du får øje på en ny ting, så smil og send ham en glad tanke :-) Præcis som du vil gøre når du hører "hans sang".
Og ja, vis os endelig billeder som forberedelserne skrider frem. Vi ved jo du er kreativ, så det bliver spændende at følge.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold