BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Er du mor lille dreng?

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Er du mor lille dreng?

Indlægaf Tina.e » fre, 11. april 2008 13:01

Var der nogen der så den udsendelse i går aftes?
Jeg har set den før for flere år siden, men det var som om at den gik endnu mere i hjertet i går end tidligere. Men det er sikkert fordi jeg er blevet noget ældre og fordi jeg selv er blevet mor.
Inden jeg fik Karoline kunne jeg heller ikke forestille mig at sidde og snakke og pludre med hende, det virkede på en eller anden måde skørt når andre gjorde det. Men da jeg først havde hende i armene kunne jeg slet ikke lade være og tænke overhovedet ikke på hvad andre tænkte.
Jeg syntes at det er helt i orden at unge forældre og andre skal have en chance for at vise at de godt kan tage sig af et lille barn, men når det kommer så langt ud, at man mister kontakten til et så lille barn, så syntes jeg ikke det er i orden længere. Jeg er chokeret over hvor kort tid sådan et lille barn er om at lukke sig inde.
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan der er nogle der kan være så ligeglade, med deres lille nyfødte barn, jeg sad helt med tåre i øjene. det må være frygteligt at være vidne til og ikke at kunne gøre noget, for at få forældrene til at vågne op og tage sig af det her lille og hjælpeløse barn.
Jeg ved ikke om det er for rodet, men jeg havde bare lige brug for at dele det med andre.
Og så ved jeg forresten godt hvad jeg skal, efter svømning på torsdag. Jeg skal se hvordan det er gået med Jørn og mon ikke vi også får at se hvordan Anni klare det lille nye barn hun har fået.
Billede

Billede
Tina.e

Geografisk sted: Juelsminde/Hedensted Kommune

Indlægaf LoisLane » fre, 11. april 2008 13:33

Hej Tina.
Så også den udsendelse og reagerede ligesom dig. Han blev fjernet alt for sent. Alle skal helt sikkert have en chance, men når det drejer sig om et lille spædbarn er én chance også max. Den stakkels dreng. Jeg håber godt nok at moderen er blevet MEGET bedre til at håndtere et lille barn.. og hvis ikke, så håber jeg godt nok at det bliver fjernet meget hurtigere end Jørn blev det.

Børn er ikke en rettighed, det er en gave! om man er 20, 30, 40, udviklingshæmmet eller superintelligent. Kan man ikke tage sig ordentligt af sådan et lille væsen så kan det kun være rigtigt at andre tager over eller giver en den hjælp der skal til.
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Tina.e » fre, 11. april 2008 14:15

Hvor har du dog ret... (fik helt gåsehud)
Knus Tina
Billede

Billede
Tina.e

Indlægaf brud2008 » fre, 11. april 2008 15:01

så også programmet,blev også harm over det tog dem så lang tid at reagere.De var klart ikke egnet til at have børn,det sted i livet de var-der er intet mere sigende end det er et privillege at få børn ikke en ret,så som kvinde der er i godt stabilt forhold med manden i mit liv,som jeg bliver giftes med om 4 uger,der selv kæmper på 3 år for at få ønskebarnet bliver jeg meget harm,især da bemærkningen fald:hvis de fjerner ham får vi da bare en ny,hold op hvor jeg tudede,men er nok lidt fintfølende.men glæder mig til at se fortsættelsen næste torsdag.
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Maj79 » fre, 11. april 2008 17:23

Så det også og ja kan kun give brud2008 og ja jer andre ret.
Maj79

Geografisk sted: østjylland

Indlægaf Snebold » fre, 11. april 2008 19:29

Er nødt til lige at skrive med her. Havde også helt vildt brug for at få følelserne ud da jeg så det program. Min mand blev helt irriteret på mig fordi jeg sad og skældte ud.
Det jeg ikke forstår er hvordan man som pædagog kan se på og ikke gribe ind og give det lille barn det han har brug for. Eller som fotograf eller journalist for den sags skyld. Alle der har fulgt det forløb har jo kunnet se den var helt gal, hvordan kan man så bare lade ham trække sig ind i sig selv?
Forældrene var jo helt klart ikke voksne til at klare den opgave det er at have et lille barn, så skal der bare være andre der skærer igennem og tager over. Sidder og hidser mig helt op igen nu...men rart at få luft for det.

Skal helt klart se programmet på torsdag, men sidder og tænker hvem der giver lov til at lave det nye program. Hvem vurderer om det er ok at "udstille" en 10-års dreng i fjernsynet? Jeg har det faktisk sådan at jeg af respekt for Jørn ikke har lyst til at se det, men på den anden side ikke kan lade være.

Ja der var meget at "lukke ud" havde bare behov for at få luft.

Kh. Snebold
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Tina.e » fre, 11. april 2008 21:03

Til snebold
Jeg havde også brug for lid luft, derfor dette indlæg. Og så for at få en god debat om det.

Til Brud2008.
Mange gange tillyke med det forestående bryllup, det bliver da vildt spændende. Håber der kommer nogle billeder af dig i den fine kjole. Jeg blev også ret harm da Bjarne kom med den bemærkning "vi får bare en ny".

Knus Tina
Billede

Billede
Tina.e

Indlægaf brud2008 » søn, 13. april 2008 20:08

ja det bliver interessant at se hvordan hun håndterer at blive mor igen.Håber ikke mine føleleser skal det hele igennem engang til.og til Tina,ja det bliver rigtig spændende med brylluppet nu er det planlagt over et meget lang tid,så det bliver jo et antiklimaks den dag,kan slet ikke vente,lidt ligesom et barn til juleaften :D men billeder tror jeg ikke jeg ksn lægge ind,er lidt en idiot til it-desværre.Sikker en dejlig datter du har :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Tilbage til Ordet er frit