Var der nogen der så den udsendelse i går aftes?
Jeg har set den før for flere år siden, men det var som om at den gik endnu mere i hjertet i går end tidligere. Men det er sikkert fordi jeg er blevet noget ældre og fordi jeg selv er blevet mor.
Inden jeg fik Karoline kunne jeg heller ikke forestille mig at sidde og snakke og pludre med hende, det virkede på en eller anden måde skørt når andre gjorde det. Men da jeg først havde hende i armene kunne jeg slet ikke lade være og tænke overhovedet ikke på hvad andre tænkte.
Jeg syntes at det er helt i orden at unge forældre og andre skal have en chance for at vise at de godt kan tage sig af et lille barn, men når det kommer så langt ud, at man mister kontakten til et så lille barn, så syntes jeg ikke det er i orden længere. Jeg er chokeret over hvor kort tid sådan et lille barn er om at lukke sig inde.
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan der er nogle der kan være så ligeglade, med deres lille nyfødte barn, jeg sad helt med tåre i øjene. det må være frygteligt at være vidne til og ikke at kunne gøre noget, for at få forældrene til at vågne op og tage sig af det her lille og hjælpeløse barn.
Jeg ved ikke om det er for rodet, men jeg havde bare lige brug for at dele det med andre.
Og så ved jeg forresten godt hvad jeg skal, efter svømning på torsdag. Jeg skal se hvordan det er gået med Jørn og mon ikke vi også får at se hvordan Anni klare det lille nye barn hun har fået.