BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

blødning efter SA

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

blødning efter SA

Indlægaf henrietta » tors, 12. juni 2008 12:51

hejsa

Jeg havde desværre en SA i april måned da jeg var i uge 10. Egentlig vil jeg gerne være gravid igen og alligevel er jeg bange for at abortere igen og det er det sidste jeg nogensinde har lyst til at opleve igen.

Mit spørgsmål går på mens. Jeg har lige fået min 2 mens efter SA. Det første varede i omkring 12 dage og var meget kraftig i ca 6 dage, nu eer min 2 mens startet og igen bløder jeg ret kraftigt! Er der nogen af jer som ved om det er normalt at bløde kraftigere?? Normalt bløder jeg ikk ret meget ved mens...
henrietta

Indlægaf MK » tors, 12. juni 2008 15:26

Hejsa
Kan godt forstå din frygt, det må være forfærdeligt at gå igennem.
Jeg har ikke selv erfaring med SA og tiden efterfølgende, men hvis jeg var dig, ville jeg kontakte min læge, bare for at få lidt ro i sjælen.
Jeg ønsker dig mange gange held og lykke, uanset om du vælger at vente lidt med at prøve igen, eller om I prøver igen snart. Krydser fingre for jer.
Blev mor til Victor d. 15/8-08
MK

Indlægaf pivpiv » tors, 12. juni 2008 15:58

Det gør mig ondt du har mistet, det er så grusomt.
Jeg kan ikke hjælpe dig med hensyn til dine blødninger.
De gange jeg har mistet har jeg ikke blødt meget når først sa'erne har været ovre.
Jeg synes du skal ringe til lægen og lige høre, bare for at være på den sikre side.

knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Luise » tors, 12. juni 2008 16:28

Hej
Jeg blødte temmelig meget efter udskrabningen i ca 14dage...
Men ved 2.mens var det meget normalt igen.. Så jeg tør ikke at sige om det kan være normalt at bløde kraftigere bagefter... :???:
Luise

Tilbage til Ordet er frit