BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Barnevogn fra Bilka...

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Barnevogn fra Bilka...

Indlægaf Usikker Marie » man, 22. marts 2010 21:17

Billigt skrammel - eller ok til prisen?

http://www.bilka.dk/Catalog/Safe_Perfor ... ther_DS%29

Er der nogen af Jer som kender den, og som kan anbefale den eller fraråde den?

Svigerfar vil forære os barnevogn og har foreslået denne...
Brugeravatar
Usikker Marie

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Pille » man, 22. marts 2010 22:25

Jeg har selv været ude og rykke lidt rundt på sådan en barnevogn fra Bilka.. Jeg var ikke så vild med den - den virkede ikke så robust, men det er jo smag og behag..
Det der gjorde at vi ikke købte den var, at der ikke skulle mange kræfter til at "ryste" kassen og da jeg gerne vil ud og trille meget lange ture i forskelligt terræn var det ikke en barnevogn for mig/os.

Så vidt jeg kan se, er det ikke den samme som den vi kiggede på... Det bedste råd jeg kan give er, at du selv skal ud og rykke i de forskellige barnevogne inden du træffer dit valg ;-) Og hvor skønt at svigerfar vil investere i en barnevogn til jer!

Held og lykke i jagten... :D

Knus,
Pille

P.S. Det endte selv med at vi købte en Teutonia Monsun S (den var sat mega-meget ned på januar-udsalg http://www.babysam.dk/teutonia-monsun-s.aspx)
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf MAT » tirs, 23. marts 2010 13:43

Kender den desværre ikke... Og vil klart anbefale dig at høre fra nogen, som ejer sådan én. Måske du kan google den og finde et forum på nettet, hvor den blive diskuteret (eller noget)?

Jeg har det sådan, at tingene ikke behøver at være dyre for at være gode. Tit betaler man en hel masse for et mærke, uden at man får mere for pengene. Omvendt kan man også være uheldig med de billige ting. Men 3000 for en barnevogn er jo ikke i den allerlaveste ende - de fås helt ned til 1500.

Og ja - ud og trille en tur ned gennem Bilka med den. Det må være det mest optimale! :-)
Spontant gravid efter næsten to års forsøg :D

Blev mor til verdens skønneste dreng 06.05.2010!
MAT

Indlægaf Usikker Marie » tors, 01. april 2010 22:14

Hov...

Vil da forresten lige fortælle at den "berømte, berygtede" og omtalte barnevogn fra Bilka (eller nu rettere A-Z) er købt og sat i hus hos en veninde... (Overtroisk, mig?? NÆÆÆÆH!!!! :lol: )
Så vi får se.. Om det er skrammel, eller ok, til prisen. ;)

Jeg fik trillet vældigt rundt i butikken, og vi prøvede at skille den af, for at se hvad den fyldte - og det var faktisk ikke ret meget.
Jeg håber det bliver en vogn, vi bliver glade for. Selv om den ikke hedder noget smart. ;)
Brugeravatar
Usikker Marie

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf stinapigen79 » fre, 02. april 2010 00:05

det er jo heller ikke altid de berømte mærker er bedst
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Tilbage til Ordet er frit