BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Alene weekend

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Alene weekend

Indlægaf zoo » søn, 14. august 2011 08:20

Har nydt en stille weekend helt alene hjemme. Min søn er hos sin far, min mand har taget begge piger med til Holland. Vi har lige været i Holland for 14 dage siden, så jeg orkede næsten ikke pakke hundene i bilen én gang til for en så kort et ophold denne gang.

Til gengæld har huset fået en ordentlig omgang, alle skabe og skuffer er blevet endevendt. Nåede en tur på loppemarked også....gør de fedeste loppefund for tiden.....folk har altså ingen idé om hvad de smider ud nogle gange. Har været på jagt efter en Olmerdunsdyne, de koster bare 500,- hvis mand skal købe dem normalt. En bekendt var på et loppemarked her i byen igår og skrev pludseligt at der var én dyne der i de rigtige farver......på cyklen og afsted ;-) og hvad gav mand for den???? 20 kr. for dælen da var man lige heldig der????
Betrækket fra dynen skal bruges til nogle store puder jeg har i stuen hundene ligger på.....fandt nemlig den fedeste røde lænestol sidst (trods det at jeg ikke er så meget til for mange farver) og stoffet fra dynen er rød/sand stribet.

Men nu må de også gerne komme hjem allesammen. En weekend er nok alene......er spændt på hvordan det blir til oktober, der tager manden 3 1/2 uge til USA...puuuuuuhhh blir hårdt!

NÃ¥ jeg vil igang med de sidste projekter inden familien dukker op igen :-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Alene weekend

Indlægaf pivpiv » søn, 14. august 2011 15:20

Er du da tosset du er flittig :)
Det lyder til du har haft en dejlig og aktiv weekend - nu håber jeg også du har husket at slappe af og nyde stilheden ;)
Holland - det lyder da ellers dejligt med en weekend dernede, uha ned og hente tulipanløg ;) dem ville jeg elske at gå bananas i og fylde haven med.

Her har vi bare arbejdet på huset. Det meste af dagen i går gik med at mand og nabo lavede skorsten og til aften så vi film og i dag har de så lavet det sidste og hr mand saver flittigt brænde - er i tosset der er savet meget. SÅ mangler han bare at få det flækket, men skal lige have fat i en og læne en flækker ;)

Det er skønt når man får noget fra hånden :)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Re: Alene weekend

Indlægaf zoo » man, 15. august 2011 11:31

Jo Holland er skam dejligt, men nogle gange når det bare er hurtig frem og tilbage orker jeg ikke rigtig. Min mand er fra Holland, så det er familie vi besøger dernede.

Jeg har nydt min weekend og jo også fået slappet af ;-)......dog har jeg nu fået reddet mig en gang underlivsbetændelse.....smart! Plejer ellers være god til at mærke en kommende blærebetændelse, men denne gang er den altså smuttet og jeg har gået for længe med det :-/

Lyder da også som om der sker lidt hos jer.....fedt!
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Tilbage til Ordet er frit