Vi købte nogle sofaer i gades møbler, de var ikke billige - tror prisen var 15000kr.
Desværre sank skummet sammen og de skulle repareres, dette burde bare være en form sag.
Vi kontaktede dem den første hver dag i det nye år og siden er det godt nok gået i hårknude.
2 ud af 3 gange kommer de uanmeldt.
I dag er der gået 2 mdr og jeg har lige fået den ENE sofa tilbage. Dog er den bare smidt midt i vores stue - på trods af aftalen var den skulle sættes på plads. De satte den sgu sågar foran den tændte brændeovn og det samme med vores nye sofabord - så mig og min dårlige krop måtte flytte på begge dele.
De havde ikke en låne sofa med som aftalt - vi fik aftalen bekræftet i går!!!
Som vores hus er nu så kan jeg sidde på en køkkenstol og intet andet pga de har smidt det hele midt i det hele.
Denne gang anede de ikke hvor længe der så går inden vi får den lille sofa tilbage..... den store havde de i en månede og før det brændte de os af konstant i en månede. De har præsteret at påstå at de aldrig havde modtaget klagen - indtil min mand fortalte hvem han talte med og at han tog en kopi af fakturaen og lå den der og der.... UPS jo så husker vi dig pludseligt.
Nu sidder jeg og er grædefærdig og er fysisk splittet af ved at hive i lortet og jeg fortryder noget så grusom at vi handlede ved dem.
Fandme hellere handle i biva/bilka og lign - der kan man kun få bedre service!!!!
Så hold jer LANGT væk fra gades møbler