Personligt er jeg i mod abort... men jeg skal ikke dømme andres beslutninger for det er selvfølgelig altid svært at være helt i mod, der er nogle tilfælde hvor det lader til at være den eneste løsning fx hvis baret er meget sygt
Jeg går meget ind for at børn får den beste mulige opvækst da jeg er overbevist om at vores barndom er vores fundament for hvordan vi vil begå os i livet, og min søns opvækst er for mig det vigtigste og 1000 % mit ansvar som mor.
I alle tilfælde er det jo aldrig barnets skyld, derfor har jeg det meget svært ved tanken om bare at afslutte et liv

og vi er ikke herre over liv og død og skal på ingen måde påtage os den rolle !!!!
Så jeg håber selvfølgelig for pigen at hun har en god familie omkring sig til at støtte op om hende og barnet, og det kan jo saktens tænkes at hun vokser med opgaven, se fx på mange mænd de er ikke klar før de får deres lille barn i deres arme hvor der sker en forandring som ikke kan beskrives

taler af egen erfaring, da min kæreste jeg har været sammen med i 8 år var meget nervøs og havde svært ved at forholde sig til tanken om at skulle være far, på trods af at det var planlagt.. han er nu verdens bedste far !
Kender du/I pigen nok til at dømme hende som mor??? hun er stadig ung og som der bliver beskrevet har hun en masse i tankerne ud over børn, men det betyder ikke at hun ikke vil elske sig barn og være en kærlig mor !
Jeg selv har vokset op med at min mor var misbruger i en stor del af min barndom, og en ting vil jeg dele med jer, hun var den bedste mor i verden det kunne ingen tage fra hende !!! tror I ikke at der er mange ude i denne verden som ville ønske at vi kunne spole tiden tilbage og ændre nogle af de beslutninger som er blevet taget? måske det ikke var pigene mening at blive gravid, men at hun har valgt at tage ansvar for hendes handling

, og nogle gange bliver valgne taget for os indtil vi er stærke nok til at sige fra...
min mor ville aldrig såre mig og hvis hun havde været stærk nok havde hun selvfølgelig handlet anderledes, men det har aldrig gjort hende til en mindre dårlig mor ! jeg har vokset op med så så meget kærlighed og det har været med ti at give mig et fantastisk liv den dag i dag

Jeg er en stærk afbalanceret kærlig person som tager de rigtige valg i livet

og det takker jeg min mor for
Vi skal ikke dømme det vi ikke forstår, vi skal i stedet række en hjælpene hånd ud i kærlighed til vores med mennesker!
Du kunne evt sætte dig ned og snakke med din klassekammerat og spørge hende om hvilke overvejelser hun har gjort sig som mor, og fortælle hende dine tanker...
Knus Sandra