BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Problemer med PB'er

Her fortæller vi om nye tiltag på forum.Her kan du også komme forslag til forbedring af forumet, stille spørgsmål, give ris/ros, m.m.

Problemer med PB'er

Indlægaf Babywanted » lør, 24. april 2010 16:02

Hej BoN

Jeg har fået en mail om, at jeg har fået en PB, men kan ikke få den frem i min indbakke. Der står, at den er på hold, fordi jeg har for mange beskeder (eller sådan noget). Jeg har slettet på både indbakke, udbakke og gemt post-kontiene, så der er langt under 100% fyldt i de forskellige regi. Alligevel kan jeg ikke se den nye meddelelse...
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Re: Problemer med PB'er

Indlægaf Babywanted » lør, 24. april 2010 16:03

I øvrigt er jeg også i tvivl, om jeg selv fik sendt en PB den anden dag - den figurerer ikke i sendt post. I det gamle forum blev gamle beskeder automatisk slettede for at gøre plads til nyere beskeder. Det er åbenbart ikke tilfældet her...
Brugeravatar
Babywanted

Indlægaf Babywanted » søn, 25. april 2010 21:40

Fandt lige problemteksten, der gør, at jeg ikke kan læse en ny PB:

"Du har i øjeblikket en privat besked på hold på grund af fuld mappe.
Frigiv alle beskeder på hold... de vil blive gensorteret ind i den passende mappe hvis der er gjort tilstrækkelig plads hertil."

Hvordan frigiver jeg beskeder, der er på hold? Jeg kan ikke engang se, hvilke og hvordan beskeder er på hold...
Brugeravatar
Babywanted

Indlægaf pivpiv » søn, 25. april 2010 22:49

Jeg har lige kigget rundt men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.
Hvis du har slettet i udboksen og ikke gemmer en masse i indbakken så ved jeg sørme ikke hvad der kan være. Så burde beskeden komme frem.
Jeg har været inde og se og som det er så kan jeg desværre ikke rette på det, så desværre må vi vente til kristian kommer på banen.
Jeg skal vist også have lidt øvelse i vores nye system ;)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf babyornot2 » man, 26. april 2010 14:05

Babywanted skrev:Hej BoN

Jeg har fået en mail om, at jeg har fået en PB, men kan ikke få den frem i min indbakke. Der står, at den er på hold, fordi jeg har for mange beskeder (eller sådan noget). Jeg har slettet på både indbakke, udbakke og gemt post-kontiene, så der er langt under 100% fyldt i de forskellige regi. Alligevel kan jeg ikke se den nye meddelelse...

Jeg prøver lige at sende dig en test-besked (PB) fra "BabyOrNot2". Prøv lige og se om der fortsat er problemer eller om den kommer frem.

Mvh
BabyOrNot

Kristian
babyornot2

Indlægaf Babywanted » man, 26. april 2010 21:08

Har svaret, og din testbesked har jeg fået - men, som jeg har skrevet, kan jeg stadig ikke åbne "1 ny besked", som der står i toppen, ved siden af "Brugerkontrolpanel", den er stadig "på hold" (undskyld jeg gentager mit svar fra PB'en, men så kan andre brugere læse lidt med, hvis det ellers er interessant...) ;-)
Brugeravatar
Babywanted

Indlægaf Babywanted » man, 26. april 2010 21:52

Ok, fik nu slettet alle gamle beskeder i indbakken og sendte beskeder. Så nu kunne jeg åbne den nye besked. Til gengæld har jeg tre beskeder liggende i udbakken - to til dig, Kristian, og en til MAT. Jeg forstår ikke lige, hvorfor de ikke bare bliver ekspederet..? Beklager hvis det er min fejl-40-ammehjerne :shock:
Brugeravatar
Babywanted

Indlægaf babyornot2 » tirs, 27. april 2010 13:16

Jeg tror de bliver ekspederet med det samme, selv om de står i udbakken umiddelbart efter at du har trykket send/udfør.
Jeg oplevede også at de stod i udbakke efter at have trykket på send/udfør (i går). I udbakken stod der også et tidspunkt for hvornår beskeden var sendt. I dag var de fjernet fra udbakken.

Jeg er enig i, at det ikke virker så logisk, men det er muligvis sådan systemet fungerer som standard.
Vi skal lige selv lære det lidt bedre at kende og samle lidt erfaringer, før vi ændrer i denne del af systemet (-;

Mvh.

Kristian
babyornot2

Tilbage til Nyt på forum - Vigtige beskeder - Konkurrencer