BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hvilke tiltag/ændringer ønsker du på Forum?

Her fortæller vi om nye tiltag på forum.Her kan du også komme forslag til forbedring af forumet, stille spørgsmål, give ris/ros, m.m.

Over 30 og andre gode ideer

Indlægaf babyornot » man, 07. december 2009 21:49

Et forum for "vil gerne være gravid - over 30 år" kunne være en god ide. Men så er det vel tilsvarende relevant med et forum til "vil gerne være gravid - under 20 år", hvor tankerne/bekymringerne også kan være nogle andre.

Jeg forestiller mig i så fald, at det nuværende "Vil gerne være gravid" skal være for alle og at der så kan være de 2 ovenstående hvor man mere specifikt kan dele tanker med sine jævnaldrende. Forumet for alle er vel det væsentligste. Det er jo også vigtigt, at dem over 30 giver deres erfaringer videre til de yngre brugere, osv. - så det skulle gerne være sådan at det ikke bliver enten/eller men gerne både/og, hvis vi opretter forum til specifikke aldersgrupper.

Som pivpiv er inde på er spørgsmålet om der vil være tilstrækkelig debat, men det kan jo komme an på en prøve (-;

Debatter endelig videre om emnet og andre emner.

Med venlig hilsen
BabyOrNot

Kristian
Brugeravatar
babyornot
Site Admin

......

Indlægaf brud2008 » tirs, 08. december 2009 14:02

vil også sige at forummet bliver for fyldt hvis vi skal til at dele det hele op i alder,kan måske se det fra dem der er over 30,nærmer mig men mangler da 3 år endnu...smil,at de måske er et helt andet sted end end 20 årig der er gravid,men vores ønske er vel lige højt-hvis det deles skal der ihvertfald ryddes op i alle forum da listen ellers vil være alen lang,men tilslutter mog lidt større udvalg i smileys-ellers har jeg ikke rigtig noget :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf MAT » tirs, 08. december 2009 14:11

Jeg tænker, at sådanne fora (+30/-20) kommer til at fungere på samme måde som terminsgrupperne. Her er vi også et begrænset antal brugere pr. gruppe, men de er rigtig gode at have, fordi man får fat på nogle mennesker, som er præcis samme sted som én selv. De andre (nuværende) fora skal selvfølgelig bevares, da man så til gengæld her får fat på hele flokken.

Jeg tror dog, at et +30 forum vil være meget mere aktuelt for denne side end et -20 - men det er da forsøget værd. Man kan jo altid afskaffe det igen, hvis det ikke benyttes.
MAT

Indlægaf Usikker Marie » tirs, 08. december 2009 19:55

Vil bare støtte op om +30 forum....

Det kan godt være der ikke vil være overfyldt, men det vil stadig være nemmere at få "fat i lige dem man vil have fat i", hvis man har ting man ønsker at dele eller få styr på....

Synes der er mange "problemstillinger" når man har rundet de 30... Jeg ville i hvert fald personligt have min daglige gang dér. ;-)

Bare mit lille "pip" i debatten...
Brugeravatar
Usikker Marie

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Lotte75 » tors, 10. december 2009 21:30

Jeg støtter osgå stadig et 30+ forum!
Tror storken har problemer med at få vores adr. ind i GPS'en, så nu flyver vi selv ud og henter vores ønskebarn
1 x GUL, 1 x SA, 9 x neg./afbrudte beh./SA
Godkendt til adoption! - Står på Etiopien-listen hos AC
Lotte75

Geografisk sted: Odense

Indlægaf kathe » tors, 10. december 2009 21:38

jeg støtter også op om 30+
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Foregående

Tilbage til Nyt på forum - Vigtige beskeder - Konkurrencer