BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

påskeharen

påskeharen

Indlægaf pivpiv » lør, 03. april 2010 21:31

I morgen forventer vi at påskeharen kommer, ja william mente absolut at han burde være kommet i dag.
Så lige om lidt så øffer der et brev ud af vores printer, fra påskeharen.
Det klippes så i tre dele og kommer en del i hvert pap æg og så skal de gemmes et sted i huset :)

På brevet står der at hvis williams mor eller far aflevere dette brev i biografen så får man 3 billetter til sådan træner du din drage :)

Vi er nemlig så heldige at påskeharen kommer med bif biletter og ikke slik ;)

Det er fedt at knægten snart bliver 8 år og stadig tror på påskeharen, dog skriger han af grin over tandfeen*GG*

Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf vizart » søn, 04. april 2010 10:30

Jeg har desværre aldrig fået påskeharen ind herhjemme... Men julemanden er stadig ungernes helt.

Og hvor får børn altså meget silk i forbindelse med påsken. Vi købte selv et beskedent påskeæg på størrelse med et rigtigt æg, hvor der så var et æggebæger og en ske med, med motiver af prinsesser og biler. Fordi æggebægeret kan holde længe. Til gengæld har de fået voldsomt meget chokolade af de forskellige bedster. Størst fik de en påske hare på 500 g. Det er altså meget! sammenlagt tror jeg de har fået over et kg chokolade hver i løbet af en uge. Vi begrænser så hvor meget de spiser ad gangen og hjælper også til med at spise. De kommer jo aldrig igennem det :shock:
ViZart

Melanie 240504
Andreas 260706
Elias 060310
vizart

Geografisk sted: Thyholm

Re: påskeharen

Indlægaf pivpiv » ons, 14. april 2010 15:52

*GG* her kommer julemanden også troligt og lillejuleaften når vi møder ham så er det en meget ydmyg William der tager i mod ham.
Hvert år sender vi en lille gave med julemanden hjem, det kan være vin eller slik og det siger han at han vil nyde med nissemor ;)

Det er så hyggeligt med sådanne traditioner :)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Re: påskeharen

Indlægaf vizart » fre, 23. april 2010 22:53

Her kommer julemanden den 30. november og hænger kalender gaver op. Hvilket har givet nogle ret lange aftener / nætter for mig den dag, da jeg er elendig til at få styr på sådan noget i god tid....
ViZart

Melanie 240504
Andreas 260706
Elias 060310
vizart

Geografisk sted: Thyholm

Tilbage til Mit barn går i skole (6+ år)