BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Vores indtil vidre bedste bud... hvad syntes I ?

Vores indtil vidre bedste bud... hvad syntes I ?

Indlægaf Drine » lør, 08. maj 2010 21:54

hej alle I dejligt tøser :D

Så er der 4 måneder til nr 2 kommer og vi glæder os rigtig meget !!!
Vi har lidt svært ved at finde det helt rigtige pige navn, så derfor håber jeg I kan hjælpe mig lidt ;-) det skal siges at vi har en Gabriel på 2 år.

Hvis det bliver en dreng har vi:

Johsua
William
Raphael
Tristan

Pige navne:

Leonora
Vica
Victoria
Evita
Ghaliya

Og så drømte jeg om navnet Mika, syntes det er sødt som et pige navn, men manden siger at det er et drenge navn øv øv...

HÃ¥ber I kan komme med nogle tilbage meldinger ;)

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Re: Vores indtil vidre bedste bud... hvad syntes I ?

Indlægaf Pille » søn, 09. maj 2010 12:32

Personligt er jeg helt vild med pigenavnet Victoria, men da et andet familiemedlem har hugget dét (og yndlingsdrengenavnet William) er det udelukket... Herhjemme er der lige præcis 14 dage til termin og vi venter spændt på vores lille Noah :-)

Synes dog at Gabriel og Leonora klinger rigtig godt sammen, hvis det skulle blive en pige!
Er også blevet lidt vild med drengenavnet Tristan og synes også det svinger rigtig godt med jeres første søns navn :D Det synes jeg faktisk de allesammen gør - er dog ikke vild med navnet Raphael, men det er fordi jeg har en bekendt jeg kan kæde navnet sammen med ;-)

Kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Drine » søn, 09. maj 2010 20:22

Hej Pille :D

tak for dit svar, det er dejligt med lidt hjælp ;-)

Da vi fik vores søn skulle han have heddet 1. William, David; Noha eller Elias men da han kam til verden vidste jeg virkelig ikke hvad jeg skulle kalde vidunderet og der gik næsten 5 dage, men farmand holdte fast på at han lignede en engel så det blev derfor Gabriel. Frygter det samme sker denne gang og jeg ikke ved hvad den lille skal hedde.

14 dage til termin det er jo lige om lidt :D kan du holde vente tiden ud ? og et smukt navn I har valgt !!!!

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Pille » man, 10. maj 2010 12:14

Troede heller ikke vi ville blive enige om et navn, men lige pludselig var den der bare..

Hvor er det bare sødt, at farmand syntes at han lignede en engel og derfor skulle hedde Gabriel - er helt solgt!

Tror ikke du skal stresse for meget over navnet, det helt rigtige kommer jo nok på et tidspunkt, ligesom det gjorde med din/jeres søn :D

Nah, jeg må indrømme at jeg er ved at være en lille bitte smule utålmodig, men det er mest pga. den forpulede halsbrand - og så vil jeg bare gerne have smertehelvedet overstået ;-) (Er 1. gangsfødende, så har alle mulige "sjove" tanker kørende)

HÃ¥ber at I finder frem til det helt rigtige navn til den lille :D

Kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?