BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ er vi enige :)

SÃ¥ er vi enige :)

Indlægaf Lilien » ons, 16. september 2009 10:36

SÃ¥ er navnene valgt hjemme ved os, selvom jeg ikk lige er gravid endnu (mindre detalje) :P

Hvis det bliver en dreng, så skal han hedde Oskar og hvis det bliver en pige, så skal hun hedde Freya.

Det var manden der bragte Oskar på bane, og jeg har aldrig nogensinde forestilt mig at det var det mit barn skulle hedde. Men efter jeg har tykket lidt på det i en uges tid, så syntes jeg faktisk at det kunne være meget sødt.

Hvad siger I? =)
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Babywanted » ons, 16. september 2009 19:59

Jeg kan rigtig godt lide Oscar, det er bare allerede taget i vores vennekreds. Vi er ikke helt klar på navn endnu...
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf kathe » ons, 16. september 2009 20:05

det er nogen super søde navnene i har valgt :D
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Indlægaf Pille » søn, 20. september 2009 11:16

Jeg tror min søde kæreste vidste hvad hans søn skulle hedde, inden vi overhovedet blev kærester... Han vil gerne have børn, hvor man kan udtale navnet på engelsk (ved ikke lige om han regner med at vores børn skal studere i udlandet :shock: )

Men, vi har fundet 2 drengenavne og to pigenavne...

FÃ¥r vi drenge skal de hedde Sean og Elliott (jeg er heeeeelt vild med det navn)

Pigenavnene synes vi straks er værre (selvom han er overbevist om at vi kun får piger) Men, er kommet frem til
Emily og Allie
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Pille » søn, 20. september 2009 13:13

Jeg kan godt se det "kloge" i det... Mit navn (Pernille) er ikke lige det nemmeste at udtale på engelsk, så når vi er ude og rejse, gider jeg ikke engang prøve at klappe stavelserne længere ;-) For de kan alligevel ikke sige det rigtigt, haha...
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Trætrold » tirs, 22. september 2009 12:34

Her snakkede vi også længe navne, og vi havde bestemt også et pigenavn, men da det nu blev til en dreng, ja så var den straks værre.. Vi har dog nu fundet et navn til bassen i maven, men har valgt at holde det hemmeligt til fødslen :D
Sebastian 030110 <3
Trætrold

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Stinna30 » tirs, 22. september 2009 18:23

Jeg tænkte også meget navne i starten, og vi snakkede om forskellige navne og aftalte vetoret m.m. :D men da projektet viste sig at trække ud, så har jeg lagt lidt på hylden, men ih, hvor jeg glæder mig til at skulle finde på navn/navne :alien:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?