BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Pigenavne

Pigenavne

Indlægaf Løjsen » tors, 07. maj 2009 18:12

Jeg har altid haft sværere ved at finde pigenavne, end drengenavne... især hvis jeg skal være enig med min kæreste :-) Men jeg har tænkt lidt på et navn, som passer meget godt til, når nu vi venter barn til jul og det er jul på fransk, bare for-dansket lidt: Noelle, hvad synes I om det? :-)
Ellers overvejede vi Lukka, men det minder lidt for meget om en hest jeg har haft, jeg synes bare det er sådan et fint navn, men det nytter jo ikke noget, hvis alle i familien tænker på en hest :razz:
Løjsen

Indlægaf Hope » tors, 07. maj 2009 18:16

Vidunderligt navn :D Det er faktisk det navn vi har tænkt os hvis vi engang får en pige. Meget kan selvfølgelig ændre sig inden vi bliver gravide og det evt bliver en lille pige, men havde jeg mave på og der var et lille pigeforster derinde, skulle hun hedde Noëlle. Så kan kun sige at jeg synes det er et fantastisk navn :alien: Selvfølgelig lidt ærgerligt du kom mig i forkøbet, men vi staver det jo på hver sin måde, så det er ikke helt ens.
Pøj pøj med det hele :D
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf Løjsen » tors, 07. maj 2009 18:41

Jeg overvejede også at det skulle være Noëlle, men besluttede at det skulle være så "dansk" som muligt :-) Jeg håber du snart følger trop, Hope! Det fortjener du!
Løjsen

Re: Pigenavne

Indlægaf Alexis » tors, 07. maj 2009 19:26

Løjsen skrev:Jeg har altid haft sværere ved at finde pigenavne, end drengenavne... især hvis jeg skal være enig med min kæreste :-) Men jeg har tænkt lidt på et navn, som passer meget godt til, når nu vi venter barn til jul og det er jul på fransk, bare for-dansket lidt: Noelle, hvad synes I om det? :-)
Ellers overvejede vi Lukka, men det minder lidt for meget om en hest jeg har haft, jeg synes bare det er sådan et fint navn, men det nytter jo ikke noget, hvis alle i familien tænker på en hest :razz:

Noelle er rigtig fint. Kan også rigtig godt lide navnet Joelle.

Selv overvejer jeg Luka til en datter, så synes jo der er et super dejligt navn. Jeg prøver selv at se bort fra at der åbenbart er mange kæledyr som hedder det - jeg synes bare det er et fantastisk navn :D
PB Startet 10/08
Barnløshed uforkl. - alt ser fint ud hos begge.
Biokemisk 11/ 09, maj/juni 10? 11/10
IUI 1 n. IUI 2 n. IUI 3 n. IUI 4?, IUI 5 b.
IVF 1 SA 4+3 :(
22/3/11 Naturligt gravid <3<3 Blive derinde og voks dig stærk lille liv <3<3
Brugeravatar
Alexis

Geografisk sted: København V

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?