BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Øv Øv Øv

Øv Øv Øv

Indlægaf VLL » tors, 05. juli 2007 21:46

Min kæreste og jeg har længe været enige om at hvis vi engang fik en pige skulle hun endten hedde Frederikke eller Isabella, for det var der ikke ret mange der hed.
Nu har min veninde i mellemtiden fået en datter som hedder Frederikke, derfor er Frederikke nu ude af billedet, så nu var det helt sikkert at vores datter skulle hedde Isabella.

Men nu hedder vores prinsesse jo Isabella så derfor ved jeg nu ikke helt om jeg stadig vil have det navn, det var jo bla. fordi det ikke var et helt alm. navn. og nu kommer halvdelen af de piger der bliver født det næste lange stykke tid jo nok kaldt Isabella.

Det så man jo dengang Joackim og Alexandre fik Nicolai og Felix.

Er det bare mig der syns at ens barn ikke skal hedde det samme som alle andre? :?:
Projekt baby 2008 er gået i gang :)
Brugeravatar
VLL

Geografisk sted: København

Indlægaf Tut » fre, 06. juli 2007 19:16

Jeg går ikke så meget op, om andre hedder det eller ej. Det skal være et navn, som vi kan lide.
Jeg kan også helt vild godt lide navnet Isabella og har også nævnt det for manden - og det var inden vi fik Danmarks prinsesse, der hed Isabella!
Tut

altså

Indlægaf bette » fre, 15. februar 2008 00:03

det er da ligemeget, hvis bare i kan lide navnet!
bette

Indlægaf sveja » tirs, 26. februar 2008 22:15

Jeg kan godt forstå at du tænker sådan, dt ville jeg også gøre. Jeg synes hellere ikke at det er så sjovt når alle hedder det samme. Håber I finder et nyt godt navn!
:D
sveja

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?