BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Navneræs.....

Navneræs.....

Indlægaf Jeppe´s Mor » man, 17. december 2007 19:25

ja - nu er jeg ikke en gang gravid endnu..........

- Men da jeg fandt ud af at jeg var gravid med mit føste barn modtog jeg kæresten med disse ord: Hej Skat - Du skal være far - Det bliver en dreng og han skal hedde Jeppe !!!!

Det blev en dreng - og han hedder Jeppe ;-) Dog var vi omkring et par andre navne også, men Jeppe blev det.

Nu håber vi snart at blive gravide igen - og jeg har allerede et par favoritter. Linus hvis det bliver en dreng - Linnea, Lina eller Marie hvis det bliver en pige.

Dog vil jeg gerne hvis det bliver en dreng have et J - navn eller et navn der er tidssvarende med Jeppe. Håber I forstår hvad jeg mener...

Kom med nogle bud :alien:
Jeppe´s Mor

Geografisk sted: Thy

Indlægaf Anni » tirs, 18. december 2007 10:09

Hvad med Jonas?
Anni

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf mushu » tirs, 18. december 2007 13:24

he he...... kender det godt. vi havde også navnet længe inden jeg overhovedet blev gravid. ligesom jer, var vi også omkring en del andre navne, men kom altid tilbage til det samme. vi kan begge to godt lide navne af dansk oprindelse og vores lille pige skal derfor hedde Signe :D

mvh Camilla 36+2
mushu

Geografisk sted: Esbjerg

Tak......

Indlægaf Jeppe´s Mor » ons, 19. december 2007 07:53

Jonas kan jeg også rigtig godt li´ - hvis bare ikke der var så mange af dem :lol:

Her i vores nærområde - vi bor lidt ude på landet - har mændende de her lidt ældre navne.

De ældre mennesker der havde vore hus før vi købte det - hed Jeppe & Marie. Det er IKKE derfor Jeppe hedder Jeppe - men faktisk derfor jeg overvejer Marie hvis jeg får en pige - da de klinger fint sammen.

De andre "gamle tudser" hedder blandt andet Magnus og Laurits.

Magnus hedder Jeppe´s bedste ven ( hans dagpleje mor´s søn ) Laurits synes jeg er sødt - men det synes manden ikke...... siger det ligger på linie med da jeg foreslog at Jeppe skulle hedde Sylvester... :razz:

Julius, Mads, Lasse og Laust er også på min "positiv" liste.

Min far hedder Marinus til mellemnavn - men det holder ikke i min verden. Min mands Morfar hedder Cenius, hvilket jeg faktisk rigtig godt kan li´ - til en ældre mand........ men der går jo lige nogle år inden trolden bliver det.

Hvorfor synes manden ikke bare ligeså godt om Linus som jeg ? Thi Hi - og måske bliver vi begavet med en lille pige - når den tid kommer - så starter vi forfra.

Rigtig god dag til Jer alle.
Jeppe´s Mor

Geografisk sted: Thy

Indlægaf julle » fre, 21. december 2007 21:11

hva med Joachim, Jonathan, Jalte, Jannik...?
julle

Geografisk sted: nordjylland

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?