BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

mega svært at vælge

mega svært at vælge

Indlægaf lindaan » tirs, 06. januar 2009 20:47

nu stod jeg så med den positive test den 16/12, og vi er begyndt så småt at snakke om navne, men synes efter jeg er blevet gravid kan jeg bare ikke finde nogle navne jeg er vilde med, og hvis jeg gør hedder nogen det i familien allerede.

Og det skal også være et navn barnet kan lide resten af sit liv.
lindaan

Indlægaf Christina84 » tirs, 06. januar 2009 21:58

Kan kun give dig ret, det er rigtig svært at finde på nogle navne...
Vi kan denne gang overhovedet ikke blive enige om hvad den lille ny skal hedde, mens jeg mere eller mindre fik lov til at bestemme navnet til vores første... (eller også var jeg bare heldig at ramme noget vi begge synes var lige det perfekte)
Men der er jo ikke rigtig andet end at gå i krig med navnelisten og se om man falder over noget der lige er det man søger...
Held og lykke med det i hvert fald. :D
Christina84

Geografisk sted: midtjylland

...

Indlægaf brud2008 » fre, 09. januar 2009 15:57

hej søde,nu har i jo nogle stykker der skal navngives :D så der er lidt at vælge imellem...smil.endnu engang tillykke.
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf svipsen » fre, 09. januar 2009 19:00

Heh ja, men nu er det bare ekstra svært. Hvis I ikke engang kunne finde på 1 navn I kunne lide, og nu skal I finde på 3. Ja det er kritisk :-)

I må vist have gang i en navnebog.

Jeg kan også anbefale at søge på navnelister nettet. Der er mange gode sider. Jeg blev da vildt inspireret. Vi er både enige om et drenge. og et pigenavn. Nu mangler vi ligesom bare drengen eller pigen :D
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf lindaan » lør, 10. januar 2009 17:22

ja lige nu er det bare hvad det er af køn, men det ved vi jo nok om et stykke tid. ellers har vi snakket om at vælge tre navne af hver køn. men så er det svært hvis det skal passe lidt sammen eller skal det være samme forbogstav
lindaan

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?