BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hvor er jeg bare træt af folks meninger !!!

Hvor er jeg bare træt af folks meninger !!!

Indlægaf Drine » fre, 29. februar 2008 20:33

Folk spørger gang på gang har I så fundet et navn ?
Jaaa muligvis svare man glad, ogd et næste man hører ej det var da et forfærteligt navn, de kan I sku da ikke kalde ham :shock:
Helt ærligt hvorfor kan folk ikke have respekt for det navn man vælger ? ellers må de sku lade vær med at spørge, folk er også helt uforståendene hvis man ikke vælger lige det navn som de foreslår :evil: hører det bare gang på gang og i min familie er de rigtige slemme, min nevø blev døbt Jason for 3 år siden og sikke et påstyr der kom over det :???:
Vi har fundet 2 navne William og David som vi godt kan lidt, men tror at andres meninger som jeg ikke har spurgt om har gjort mig så i tvivl.

En ting er sikkert hvis der en dag kommer en nr 2 så får ingen noget af vide før bebsen er født, gider ikke at have folks meninger smidt i hoved !

Har I også det problem ?

Knus Sandra 35+3
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf pivpiv » lør, 01. marts 2008 21:38

Lige meget HVAD navn man vælger så vil folk have noget at sige og det er til at blive skør af.
Sig til folk at de må mene om navnet hvad de vil, men I gider ikke høre på det.

Vælg det navn I holder af og lad folk sige hvad de vil.

Nogle gange fik jeg også sagt at jeg simpelthen ikke gad høre hvad folk havde imod navnet! Så lukkede folk i ;-) :lol:

Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Nathalie » ons, 12. marts 2008 15:44

Jeg er helt enig i at folk har alt for mange meninger om andres beslutninger. I min familie sker det godt nok også sjældent at et navn ikke bliver kritiseret.. jeg ved ikke hvorfor folk har så travlt med det! Jeg har oplevet at navne som måske lige allerførst lød lidt specielle, meget hurtigt føltes helt naturlige og perfekte til lige præcist dét barn.
Det vigtigste er at man er enige og at man føler at det passer til barnet... så skal alt blive godt.
Held og lykke med det hele.
Nathalie

Indlægaf Drine » lør, 15. marts 2008 09:53

Jeg er også begyndt at sige til folk at de skal klappe i ;-) har også besluttet mig for at når nogle "nye" spørger siger at det har vi ikke besluttet nu får vi af se, så er der ligesom ikke mere at sige til den sag :thefinger:

I bund og grund kan man jo være hammerne ligeglad hvad andre syntes, og heldigvis er vi ikke alle enige for det ville sku´være kedeligt hvis hele jordens befolkning hed det samme :tongue3:

Det der bare går mig mest på er min families meninger, for de har altid 1000 ting at tilføje og da jeg er den yngste af mine søskene, de andre er 33,36 og 38 og den eneste pige, ja så er det til tider ikke nemt, og hvis det ikke er dem så er det deres koner :evil: og jeg kan bare slet ikke klare at de ikke kan respekterer hinandens beslutninger om det gælder det ene eller det andet, og ved bare at der kommer en masse snak i krogene...

Øv øv.. de kan bare dræbe ens gode humør nogle gange :-|
Billede
Brugeravatar
Drine

Synes

Indlægaf Lonnie74 » man, 17. marts 2008 20:45

det er flotte navne... Lad være med at tænk på hvad andre mener. Specielt hvis du ikke har bedt om deres navne. Der vil altid være folk, der ikke bryder sig om netop det navn.
Jeg er vild med Ronja og det forstår ingen. Også vild med Steffen som overhovedet ikke er moderne og det er mine top-navne.
Lonnie74

Geografisk sted: Ã…lestrup

Indlægaf Tina.e » tors, 10. april 2008 11:10

Jeg kan absolut ikke se at der er noget galt med de navne, det er da to gode danske navne. Men jeg har den holdning at folk må tænke hvad de vil, men det er enormt svært ikke at blive ked af det, når folk siger at de ikke mener at det er passende at kalde sin lille guldklump, det man aller bedst kan lide.
Vi fandt først ud af hvad Karoline skulle hedde da hun lå i mine arme, vi havde kun tænkt drengenavne, for min farmor der er lidt mystisk, sagde at det ville blive en dreng, så det troede vi inderst inde nok lidt på.
HÃ¥ber at i finder ud af et navn bliver I, bliver glade for.
Knus Tina
Tina.e

Geografisk sted: Juelsminde/Hedensted Kommune

Indlægaf Drine » lør, 19. april 2008 10:32

Hej alle sammen

Ja det blev ikke en Wiliam eller David, men far bestemte at det skulle være Gabriel efter guds engel ;-)

Knuser..
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Bøllepigen » lør, 19. april 2008 13:21

Sikke et smukt navn. Synes det er fedt at i har valgt et navn der har en dybere mening. Håber dte kommer til at gå godt med jer og gabriel. Glæder mig til at se billeder.

Et krammer til de nybagte forældre og Gabriel
Bøllepigen

Indlægaf MamaA » tors, 29. maj 2008 12:53

Drine skrev:Hej alle sammen

Ja det blev ikke en Wiliam eller David, men far bestemte at det skulle være Gabriel efter guds engel ;-)

Knuser..

Det er et rigtig smukt navn :) det er jeg vild med !
MamaA

..

Indlægaf brud2008 » søn, 15. juni 2008 00:16

syntes også det er et vildt sødt navn,et jeg selv kunne have fundet på :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?