BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

hvad synes i om disse navne?

hvad synes i om disse navne?

Indlægaf julle » tirs, 29. april 2008 22:53

nu er vi så heldige at vi kender kønnet på den lille bebs, så nu er vi så småt begyndt at snakke om navne.. eller jeg er, min kæreste har et lidt mere afslappet forhold til det hele, a la' "det finder vi nok ud af til den tid" :roll:
vi er ikke vildt gode til at blive enige om navne, og det er virkelig svært at finde et navn, som man ikke i forvejen kender en masse der hedder.. jeg vil jo heller ikke være "navne-tyv" :lol:
nå men, vi har snakket lidt om Emma, Nanna eller Amanda..
Personligt er jeg helt vild med Amanda, men tror ikke helt han synes det hitter så meget som jeg synes.. :???: hvad synes i om navnene? har i andre gode forslag? det eneste "krav" manden stiller er at det ikke skal være svært at stave til :D

hvad gør i andre med navne, bestemmer i jer på forhånd, eller venter i til den lille er kommet til verden?
d. 3 august blev jeg mor til en perfekt lille pige på 50 cm og 3140 g. :-D

BilledeBillede
julle

Geografisk sted: nordjylland

Indlægaf Tina.e » ons, 30. april 2008 08:05

Det er da nogle søde navne. Vi fandt først et navn da Karoline var blevet født, eller det vil sige vi havde egentligt fundet et navn, men det var Søren og det passer jo ikke så godt til en pige ;-)
Held og lykke med at finde det navn der passer til jeres lille pige.
Knus Tina
Billede

Billede
Tina.e

Geografisk sted: Juelsminde/Hedensted Kommune

Indlægaf pivpiv » man, 05. maj 2008 08:57

Jeg synes det er nogle skønne navne, alle sammen :)

Med william da havde vi nogle navne på hånden (vi kendte ikke kønnet) men jeg havde dog kaldt maven William i LANG tid :lol:
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

...

Indlægaf brud2008 » søn, 22. juni 2008 17:30

vi har også snakket om det-og vi er ikke engang gravide hihi.men pige navne er vi helt vilde med emilie,lea,caroline og lærke
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf den glade » søn, 22. juni 2008 22:39

drenge navne har vi masser af... bla. Malthe, Lukas, Oliver, William, Mads. men pigenavne har vi ingen som vi er enige om :S det er ret irreterende...

men selv er jeg vil med Lærke og Amanda...
den glade

Geografisk sted: valby

Indlægaf Hope » søn, 13. juli 2008 13:07

Synes Lærke er et pænt navn, men har en kusine der hedder det, så det kan vi ikke bruge, kæresten er nu heller ikke fan af det, og så er den sag lissom ude af verden ;-)
Hope
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf mymy » søn, 13. juli 2008 14:50

Det lyder nøjagtigt ligesom min mand og mig... vi kan heller ikke blive enig om nogle navne, og det skal også være et navn der er nemt at stave... Så jeg er ved at få ham overtalt til Naja, hvis det bliver en pige. Men det kræver vist lidt tålmodighed før vi finde et fælles navn.
Billede
Brugeravatar
mymy

Geografisk sted: Hedensted

Indlægaf Hope » man, 14. juli 2008 08:11

JA det er ikke nemt ;-) Naja er osse pænt, synes bestemt det er værd at gå videre med. Nogen gange skal de mænd, fortælles hvad der er rigtigt el forkert ;-) Min kæreste fabler om Josefine hvis vi en gang får en pige, har ikke noget i mod navnet, synes bare der er så mange der hedder det, men det er sødt, har bare aldrig forestillet mig min datter skullle hedde det.
Men vi har jo mere end god tid til at finde det perfekte navn....
Hope
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf Sommer » ons, 13. august 2008 12:05

Det er rigtig svært med de navne, min kæreste og jeg har en datter på 3 år, som hedder Silja, og der er en lille ny på vej.. vi har snakket om william, Kian, Luca hvis det bliver en dreng, og hvis det bliver en pige, skal hun hedde Melina:) :D
Sommer

Indlægaf LoisLane » ons, 13. august 2008 16:06

Jeg synes det er nogle fantastiske navne. (De ligger alle tre på MIN navneliste - manden er ikke så vild med dem :-( . Desværre)
Ligesom dig, synes jeg at Amanda er et vidunderligt navn.

Vi har snakket om navne (Er ikke engang gravid endnu), men vi har kun fundet ganske få navne som vi begge kan lide. Men den endelige beslutning tror jeg ikke man kan tage før den lille ligger i ens arme.

Sommer - har aldrig hørt om nogen der kunne lide det navn. Er også selv vild med det, også med et e i stedet for a (Meline)

Jeg har Selina som absolut nr. et, men synes der popper små Selina/Celina'er ud overalt, så det bliver i hvert tilfælde ikke det navn. Rigtig ærgeligt.

Jeg håber, at i finder det helt perfekte navn. I har jo ikke så længe igen

:D
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?