BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hvad er drømmenavnet til dit kommende barn? :-)

Hvad er drømmenavnet til dit kommende barn? :-)

Indlægaf LittleBitch » ons, 15. marts 2006 21:51

Ja jeg er ikke engang gravid endnu og alligevel så har vi allerede navne parat - men alligevel så ville det være deeejligt med nogle andre bud og forslag..

SÃ… HVILKE NAVNE ER JERES FAVORITTER :?:

Her drømmer vi om en Noah eller en Natalie..

:cheers:
Mange Knus Charlotte :-)
-------------------------------------------------------
Jeg har været sammen med S i 4½ år -
Vi har prøvet at blive forældre i 13 måneder -
Desværre stadig uden held -
Brugeravatar
LittleBitch

Geografisk sted: Nordjylland

Navn!

Indlægaf Becca86 » ons, 15. marts 2006 21:57

Jeg er heller ikke gravid endnu men mine børn skal hedde:

Magnus og Mathilde

Klem Rebecca :occasion7:
Becca86

Indlægaf LittleBitch » ons, 15. marts 2006 23:52

Det er så sjovt at man allerede drømmer om navnene inde man overhovedet er gravid.. hehe..

:shock: tosse støs -thats mee :shock:
Brugeravatar
LittleBitch

Indlægaf Becca86 » tors, 16. marts 2006 08:41

LittleBitch skrev:Det er så sjovt at man allerede drømmer om navnene inde man overhovedet er gravid.. hehe..

:shock: tosse støs -thats mee :shock:

Ja men også list hyggeligt!

Det værste er bare at man aldrig kan gardere sig 100% mod at andre i familien som får børn inden en selv vælger lige netop det nevn du kan lide!
:-( Lidt iriterende!

Knus Rebecca
Becca86

Indlægaf Timonna » tors, 16. marts 2006 12:13

Hejsa,

Ja her er graviditeten jo endelig i hus. :lol:

Vi havde også navnene aftalt inden vores lille visunder begyndte at spire. :oops: Og her er drømmenavnene:

Daniel eller Jannette

Men det sidstnævnte navn skal vi have søgt tilladelse til, for det er endnu ikke godkendt, men vi venter lige til vi er blevet scannet den 7. april så skulle vi nemlig gerne vide om det er en lille prins eller prinsesse. :cool:

Mange knus Timonna.
Timonna

Indlægaf LittleBitch » tors, 16. marts 2006 14:42

Timonna skrev:Hejsa,

Ja her er graviditeten jo endelig i hus. :lol:

Vi havde også navnene aftalt inden vores lille visunder begyndte at spire. :oops: Og her er drømmenavnene:

Daniel eller Jannette

Men det sidstnævnte navn skal vi have søgt tilladelse til, for det er endnu ikke godkendt, men vi venter lige til vi er blevet scannet den 7. april så skulle vi nemlig gerne vide om det er en lille prins eller prinsesse. :cool:

Mange knus Timonna.

Mange gange tillykke med din graviditet.. Det blir spændende om der gemmer sig en pige eller dreng i maven.. :-) Jeg syntes Jannette er et flot navn - så håber du får en pige du kan kalde det navn..-
Jeg har også et drømmenavn som skal søges efter, og vil helst ikke have nogen skal vide det og så evt. snuppe det.. Derfor er det hemmeligt indtil den dag vi skal have en pige vi kan døbe det navn.. Men drengenavne har vi nok af, så dem bruger famlien da bare løs af *gg*

Brugeravatar
LittleBitch

Indlægaf Svendsen » tors, 16. marts 2006 23:51

Mads eller Emma...
Svendsen

Re: Hvad er drømmenavnet til dit kommende barn? :-)

Indlægaf Svendsen » tors, 16. marts 2006 23:52

LittleBitch skrev:Ja jeg er ikke engang gravid endnu og alligevel så har vi allerede navne parat - men alligevel så ville det være deeejligt med nogle andre bud og forslag..

SÃ… HVILKE NAVNE ER JERES FAVORITTER :?:

Her drømmer vi om en Noah eller en Natalie..

Rigtig søde navne...
Svendsen

Indlægaf Timonna » fre, 17. marts 2006 10:42

[quote="LittleBitch

Mange gange tillykke med din graviditet.. Det blir spændende om der gemmer sig en pige eller dreng i maven.. :-) Jeg syntes Jannette er et flot navn - så håber du får en pige du kan kalde det navn..-
Jeg har også et drømmenavn som skal søges efter, og vil helst ikke have nogen skal vide det og så evt. snuppe det.. Derfor er det hemmeligt indtil den dag vi skal have en pige vi kan døbe det navn.. Men drengenavne har vi nok af, så dem bruger famlien da bare løs af *gg*

:cheers:[/quote]

Hvis nogle skulle være interesseret så vil jeg lige begrunde vores pigenavn, der er nemlig grunde til at vi gerne vil have det således:

Min svigermor døde i 1999, hun hed Annette.
Min far hedder Jan.
Min mor hedder Anette og har kælenavnet Nette.

Så fandt vi ud af at Jan-nette, ville blive Annette med et J foran. Så ærer vi min svigermors navn og tager samtidigt hensyn til mine forældre...

Håber I syntes at vores begrundelse er sød og venlig og at vi ikke er helt rundforvirret.

Mange knus Timonna.
Timonna

Indlægaf Carpenter » fre, 17. marts 2006 11:57

Oliver og Caroline... indtil videre... Tingene kan altid nå at ændre sig, ikke??? :-)
Brugeravatar
Carpenter

Indlægaf ninja1977 » fre, 17. marts 2006 12:26

til en pige: Lærke eller Selma
til en dreng: Theis eller Jeppe
ninja1977

Indlægaf Mie » fre, 17. marts 2006 17:56

Vi er ude i noget med Julia eller Bianca til en pige, mens drengenavnet svæver i det uvisse. Jeg tænker på Robin eller Robert, mens manden er mest til Oliver

carpenter!!
Det er sgu for underligt!!
Vi snakkede meget om Oliver og Caroline indtil mit 3. fætter fik en pige der skulle hedde Caroline (tænkte det var for kikset med 4 af dem :???: ) og det gik op for mig hvor mange børn der hedder Oliver...
Mie

Indlægaf Carpenter » fre, 17. marts 2006 18:16

Mie skrev:Det er sgu for underligt!!
Vi snakkede meget om Oliver og Caroline indtil mit 3. fætter fik en pige der skulle hedde Caroline (tænkte det var for kikset med 4 af dem :???: ) og det gik op for mig hvor mange børn der hedder Oliver...

Arj, hold op Mie... :???:
Brugeravatar
Carpenter

Indlægaf LittleBitch » fre, 17. marts 2006 20:33

Timonna skrev:Hvis nogle skulle være interesseret så vil jeg lige begrunde vores pigenavn, der er nemlig grunde til at vi gerne vil have det således:

Min svigermor døde i 1999, hun hed Annette.
Min far hedder Jan.
Min mor hedder Anette og har kælenavnet Nette.

Så fandt vi ud af at Jan-nette, ville blive Annette med et J foran. Så ærer vi min svigermors navn og tager samtidigt hensyn til mine forældre...

Håber I syntes at vores begrundelse er sød og venlig og at vi ikke er helt rundforvirret.

Mange knus Timonna.

Ej hvor en sød fortælling.. Jeg har også en lidt speciel men måske også underlig historie for vores navn.. Nathea..

Jeg havde en drøm for nogle uger siden, hvor jeg drømte at jeg fødte en pige som vi døbte Nathea - Det var virkelig en helt facinerende drøm og jeg tænkte bagefter - jamen det må være et tegn.. Når vi begynder projektet igen så skal jeg nok blive gravid - Jeg tror virkelig at det lykkedes nu- Jeg gik ind på kirkeministeret og søgte på navnet, og det viste sig at det ikke var et godkendt navn..- Så derfor skal hun hedde det hvis jeg får en pige..

Knus.. :alien:
Brugeravatar
LittleBitch

Indlægaf Mie » fre, 17. marts 2006 21:44

Carpenter skrev:
Mie skrev:Det er sgu for underligt!!
Vi snakkede meget om Oliver og Caroline indtil min 3. fætter fik en pige der skulle hedde Caroline (tænkte det var for kikset med 4 af dem :???: ) og det gik op for mig hvor mange børn der hedder Oliver...

Arj, hold op Mie... :???:

Hold op hvad?
Med at bekymre mig om at 75% af pigerne hedder Caroline til familiejulefrokosten??? :shock:
det ville selvfølgelig gøre det nemt at holde styr på dem... :toothy7:
Mie

Næste

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?