SÃ… HVILKE NAVNE ER JERES FAVORITTER
Her drømmer vi om en Noah eller en Natalie..
LittleBitch skrev:Det er så sjovt at man allerede drømmer om navnene inde man overhovedet er gravid.. hehe..
tosse støs -thats mee
Timonna skrev:Hejsa,
Ja her er graviditeten jo endelig i hus.![]()
Vi havde også navnene aftalt inden vores lille visunder begyndte at spire.Og her er drømmenavnene:
Daniel eller Jannette
Men det sidstnævnte navn skal vi have søgt tilladelse til, for det er endnu ikke godkendt, men vi venter lige til vi er blevet scannet den 7. april så skulle vi nemlig gerne vide om det er en lille prins eller prinsesse.![]()
Mange knus Timonna.
LittleBitch skrev:Ja jeg er ikke engang gravid endnu og alligevel så har vi allerede navne parat - men alligevel så ville det være deeejligt med nogle andre bud og forslag..
SÃ… HVILKE NAVNE ER JERES FAVORITTER![]()
Her drømmer vi om en Noah eller en Natalie..
Mie skrev:Det er sgu for underligt!!
Vi snakkede meget om Oliver og Caroline indtil mit 3. fætter fik en pige der skulle hedde Caroline (tænkte det var for kikset med 4 af dem) og det gik op for mig hvor mange børn der hedder Oliver...
Timonna skrev:Hvis nogle skulle være interesseret så vil jeg lige begrunde vores pigenavn, der er nemlig grunde til at vi gerne vil have det således:
Min svigermor døde i 1999, hun hed Annette.
Min far hedder Jan.
Min mor hedder Anette og har kælenavnet Nette.
Så fandt vi ud af at Jan-nette, ville blive Annette med et J foran. Så ærer vi min svigermors navn og tager samtidigt hensyn til mine forældre...
Håber I syntes at vores begrundelse er sød og venlig og at vi ikke er helt rundforvirret.
Mange knus Timonna.

Carpenter skrev:Mie skrev:Det er sgu for underligt!!
Vi snakkede meget om Oliver og Caroline indtil min 3. fætter fik en pige der skulle hedde Caroline (tænkte det var for kikset med 4 af dem) og det gik op for mig hvor mange børn der hedder Oliver...
Arj, hold op Mie...

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst