BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hvad er drømmenavnet til dit kommende barn? :-)

Indlægaf Sulejma » fre, 04. april 2008 11:32

Jeg bestemte, hvad min datter skal hedde, da jeg var 5 år eller der omkring, heldigvis kan kæresten også li det navn, ellers havde jeg da haft et problem. Det er Sarah, jeg ved ikke hvorfor, men det har jeg altid været vild med. Alle mine dukker hed det også:-)

En dreng er vi blevet enige om Sebatian, men er begyndt at blive lidt i tvivl, da min kusines søn også hedder det. Men er begyndt at kunne li Johan, det synes jeg, er et pænt navn.

Min kæreste har altid sagt, at han vil ha tre sønner, som skal hedde Leo, Ole og Elo...... Heldigvis er det da kun en joke, for det havde da været for pinligt :lol:
Fødte en pragtfuld dreng på 3760 gram og 54 cm den 3/12-08
Sulejma

Indlægaf Tina.e » lør, 05. april 2008 15:39

Jeg er helt vild med navnet Anneline til en pige og ville gerne have haft at min pige skulle have heddet det, men da vi jo var to om at bestemme blev det Karoline istedet.
Hvis jeg får en pige næste gang kunne jeg godt tænke mig at hun skal hedde Katharina eller Karla.
En dreng skal hedde Søren, det er vi enige om.
Knus Tina
Tina.e

Geografisk sted: Juelsminde/Hedensted Kommune

Indlægaf mymy » lør, 19. april 2008 21:00

Vi har snakket om Natascha og min mand synes Nikolas. Jeg er så mere til Nicklas, så vi er da heldigvis ikke så langt fra hinanden. Men vi har også begge måtte give os lidt, da jeg er til lidt mere specielle navne såsom Celina, Lea, Kaya, Naja, Tea, Magnus, Lucas og Noah. Hvilket han slet ikke synes om. Han er mere til et mere alm. dansk navn som Maria, Mette, Peter, Jesper osv.
Så jeg tror bare vi holder os til Natascha (selv om vi dog heller ikke er enig i stavemåden :roll: ) og Nicklas/Nikolas.

Men det kan jo også være det slet ikke er en Natascha eller Nicklas der kommer!!! :-)
Billede
Brugeravatar
mymy

Geografisk sted: Hedensted

Indlægaf Giz1981 » man, 05. maj 2008 03:51

Hej alle :toothy8:

Jeg er ny her, og snublede lige over denne side...

Mig og min mand er gået i gang med projekt baby, og har allerede snakket lidt om navne. De navne vi har snakket om er:

Drengenavn: David, Boaz (el. Boas)
Pigenavn: Marianna, Esther, Aischa, Theresa

Jeg kan lide navnet David bedst, fordi navnet viser en styrke (David vs. Goliat), men jeg kom med navnet Boaz fordi jeg synes at det lyder flot med noget anderledes...
Jeg har altid kunne lide Esther (pga. en pige jeg kendte som lille, hun havde flotte blonde slangekrøller, lignede en dukke). Alle mine barbie-dukker hed Theresa. Men nu i den seneste tid kan jeg godt lide Aischa.

Men til den tid, den glæde :lol:
~* Giz1981 *~
Giz1981

Geografisk sted: Aalborg Øst

....

Indlægaf Blomsterpigen » lør, 17. maj 2008 12:41

Nu har jeg kun lige fået en streg nummer to og den er stadig meget utydelig, men ved allerede hvad barnet skal hedde når det engang kommer til verden.
Hvis det bliver en pige skal hun hedde Freya og hvis det bliver en dreng skal han enten hedde Silas eller Marcus, hælder nok mest til Silas da jeg synes det er rigtig fedt, Marcus er der bare snart så mange der hedder.
Men det er jo smag og behag. ;-)
Blomsterpigen
Med englebarnet Silas <3 Du vil aldrig blive glemt.

Mor til den lækreste lille babydreng <3
Blomsterpigen

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Løjsen » søn, 20. juli 2008 15:23

Hvis jeg bliver gravid og vi får en dreng, skal han nok hedde: Noah, William, Lukas eller Silas. Pigenavne synes jeg er meget sværere, men kan godt lide: Theresa, Emma eller Ellen. Det er min kæreste så ikke helt enig i... :???:
Løjsen

Indlægaf Andrea » tors, 31. juli 2008 13:36

Min søn skal hedde Max Ove Sillas og min datter Mea Christine Diana...

Andrea
Andrea

...

Indlægaf Blomsterpigen » tirs, 25. november 2008 17:48

Jeg er ikke særlig langt henne, så meget kan jo nå at ske.
Men hvis det bliver en pige så skal hun hedde Freya. Hvis det bliver en dreng så ved jeg intet med sikkerhed, må jeg tage til den tid hvor jeg får kønnet at vide :)
Blomsterpigen

Blomsterpigen

Indlægaf jeanne » lør, 06. december 2008 11:40

vi har os leget lidt med navne. og der er jo simpelthen så mange at vælge mellem. vi blev tilsidst enige om Oliver... men men men- så kommer han bare hurtigt til at hedde Oliver L eller noget andet for at kende ham fra ALLE de andre :/
min kæreste har 2 børn fra tidligere forhold så jeg har taget skeen i den anden hånd og bestemt Malthe eller Alberte..

men bliver det en pige er det helt klart at vi ære svigermor og kalder hende Vibeke til mellem navn..
jeanne

hej

Indlægaf julle » man, 15. december 2008 14:37

jeanne skrev:vi har os leget lidt med navne. og der er jo simpelthen så mange at vælge mellem. vi blev tilsidst enige om Oliver... men men men- så kommer han bare hurtigt til at hedde Oliver L eller noget andet for at kende ham fra ALLE de andre :/
min kæreste har 2 børn fra tidligere forhold så jeg har taget skeen i den anden hånd og bestemt Malthe eller Alberte..

men bliver det en pige er det helt klart at vi ære svigermor og kalder hende Vibeke til mellem navn..

jeg synes også bare at malthe og alberte er 2 rigtig søde navne! jeg drømmer jo lidt om at få en dreng på et tidspukt, og ku helt klart også godt finde på at bruge malthe! :D
knus Julie
d. 3 august blev jeg mor til en perfekt lille pige på 50 cm og 3140 g. :-D

BilledeBillede
julle

Geografisk sted: nordjylland

Indlægaf Lilien » søn, 26. juli 2009 18:48

Herhjemme er vi heller ikke helt enige endnu, vi skal stadig lige have de to streger først :) (Håber den snart er der) :eek:

Pigenavne:
Karoline
Emma
Freya
Asta
Maya
Malou

Drengenavne:
Lucas
Benjamin
Alexander
Mikkel
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf vizart » man, 27. juli 2009 11:50

Ja vi skal jo så have nummer 3. Vi har allerede en Melanie og en Andreas. Det lader til vi er enige om at hvis det bliver en pige så skal hun hedde Isabel. Drengenavnet er vi ikke blevet enige om endnu. Mathias og Simon har været oppe og vende, men der kommer hele tiden nye forslag på banen.
ViZart

Melanie 240504
Andreas 260706
Elias 060310
vizart

Geografisk sted: Thyholm

Indlægaf Tina.e » man, 27. juli 2009 22:32

Jeg vil jo også gerne have nummer 3 engang, og jeg har været inde og kigge på en ny hjemmeside, der hedder www.Mitbarnsnavn.dk
Den er bare rigtig smart, for her kan man indsætte søge kriterier, og den finder de navne der passer til søgekriterierne.
F.eks. har jeg en idé om hvis det bliver til noget med nr. 3 og det bliver en pige, skal navet være på 8 bogstaver og ende på -ine.
Og har da også fundet et par navne der kunne blive tale om.
Men nu tager jeg lige en slapper med flere børn, vil gerne lige vente 4-5 år inden vi skal have en baby mere, manden skal jo også lige overbevises om at det er en god idé.
Ville ikke så meget med det har indlæg, andet end dele denne hjemmeside med jer.
Tina
Billede

Billede
Tina.e

Geografisk sted: Juelsminde/Hedensted Kommune

...

Indlægaf Blomsterpigen » man, 03. august 2009 15:17

Silas hvis det bliver en dreng. Bliver det en pige så må jeg igang med at kigge i navnebøger.
Bliver lidt nemmere når jeg ved kønnet :)
Blomsterpigen

Blomsterpigen

Indlægaf chica » fre, 23. oktober 2009 16:52

Jeg er helt vild med Tristan og Isabella
chica

Geografisk sted: Nordjylland

ForegåendeNæste

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?