BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

HJÆLP !!!

HJÆLP !!!

Indlægaf Drine » søn, 10. februar 2008 19:31

Pu ha tiden går bare så stærkt :D og det er jo også smadder dejligt, men men... vi har ikke fundet navnet endnu til vores lille dreng og med kun 7 uger tilbage får man lidt "navne stress" :roll:

Jeg syntes virkelig at det er svært at finde navnet ! og når man så finder et man syntes smadder godt om, er manden ikke så enig og omvendt, men det kender I vel alle til hi hi..

Vi har dog 2 navne som vi begge kan lide som er:

David
William

Hvis det var op til mig skulle han hedde Joseph marcell, men den er han ikke med på :???: kan også smadder gode lide de 2 navne som vi har snakket om, men vi ved jo ikke om det passer osv, det er jo rat at have flere mulighedder, så hvid I der ude sidder med nogle gode ider vil jeg bliver super glad, hvis I vil dele dem med mig :D

Kram Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf pivpiv » søn, 10. februar 2008 19:46

Hvor pudsigt.
Vores søn hedder William david :)

Bruger dog kun william i daglig tale.

Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Drine » søn, 10. februar 2008 20:14

Ha ha.. det var da sjovt :D
Det er også 2 dejlige navne, de er varme og ligger godt på tungen ;-)
Jeg ved jo bare ikke hvordan lille fisen ser ud :roll: pg hvad nu hvis navne ikke passer ?

Havde I besluttet jer før han blev født eller kom det da i så ham ?
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf pivpiv » søn, 10. februar 2008 20:57

Jeg havde besluttet mig, men manden var ikke overbevist og da han så kom ud foreslog jeg tre andre navne og så spurgte han hvad pokkere jeg snakkede om.... han skulle da hedde William :lol:
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf mrsma » man, 11. februar 2008 22:14

Hej
Selvom jeg først har til termin til september, ved jeg allerede nu, at det bliver svært at blive enige.. Har overvejet at vi skriver hver sin liste med navne vi kan lide, og så er der måske nogle af navne vi begge kan lide, eller de er måske endda på begge lister..

Ved ikke om du kan bruge den ide til noget..

Knus
mrsma

Indlægaf Drine » ons, 13. februar 2008 11:51

pivpiv skrev:Jeg havde besluttet mig, men manden var ikke overbevist og da han så kom ud foreslog jeg tre andre navne og så spurgte han hvad pokkere jeg snakkede om.... han skulle da hedde William :lol:

He he ... der kan man bare se ;-)
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Drine » ons, 13. februar 2008 11:58

mrsma skrev:Hej
Selvom jeg først har til termin til september, ved jeg allerede nu, at det bliver svært at blive enige.. Har overvejet at vi skriver hver sin liste med navne vi kan lide, og så er der måske nogle af navne vi begge kan lide, eller de er måske endda på begge lister..

Knus

Det gjorde vi med pige navne, eller vi sad sammen og sage en masse navne og dem vi begge kunne lige skrev vi ned, men syntes bare at det er anderledes med drenge navne :roll: den dag på vej til scanning sage jeg i bilen at hvis det have været en dreng vi skulle have, for var jo sikker på at det var en pige :roll: skulle han da hedde Wiliam hvor efter min kæreste ja det var han også helt vild med :D så jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke bare holder fast i det :?: tror bare at jeg blev helt rundt på gulvet da vi så får af vide at det bliver en dreng... og pludselig ved jeg ingen ting :lol: hvordan kommer han til at se ud, hvordan bliver han, vil han blive glad for navnet osv.. ja skøre tanker men det er jo så stor en ting i ens liv og alt skal jo bare være perfeckt.. og tænk engan hvis jeg 3 månede efter frotryder at jeg ikke gav ham et andet navn :shock: kan faktisk rigtigt godt lide navnet .. tror bare at jeg er lidt forvirret over at der kun er 7 uger igen...
Billede
Brugeravatar
Drine

.

Indlægaf salem » ons, 13. februar 2008 12:34

mange finder os først navnet når de ser den lille så måske kommer i først på det perfekte når i ser den bette :razz:
Billede
salem

Geografisk sted: vejle

Indlægaf Drine » fre, 29. februar 2008 21:56

mrsma skrev:Hej

Knus
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Nina » lør, 01. marts 2008 09:44

Vi har ikke vist hvad køn vi ventede os, så har ikke haft noget navn klar, men har da talt om nogle forskellige.

Med vores 1. var det min mands store søn der bestemte. Det skulle være Nikoline, men hun kom jo så ud med tap, så det blev til Nikolai. Med nr 2 ville jeg have Sofie og min mand Emma (da hun var født), så det blev til Emma Sofie. Med nr 3 havde min mand hele graviditeten kaldt maven for Julius, men endnu engang var det en lille pige der kom ud, så lige efter hun blev født kaldte vi hende Josephine.

Nu er vi jo så på den igen. Meeeen der er jo lang vej endnu, så vi tager det stille og roligt. Synes det er svært at sætte sig på 1 navn fast inden fødslen, fordi det er ikke sikkert de ligner en med det navn som ma havde valgt.
Knus Nina

Mor til Nikolai 2001
Emma Sofie 2003
Josephine 021106-201106
Nina

Geografisk sted: Fuglebjerg

Indlægaf Lisa » lør, 01. marts 2008 16:48

Jeg synes at Robert er rigtig sødt. :D Håber det kan hjælpe lidt!
Lisa

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?