mrsma skrev:Hej
Selvom jeg først har til termin til september, ved jeg allerede nu, at det bliver svært at blive enige.. Har overvejet at vi skriver hver sin liste med navne vi kan lide, og så er der måske nogle af navne vi begge kan lide, eller de er måske endda på begge lister..
Ved ikke om du kan bruge den ide til noget..
Knus
Det gjorde vi med pige navne, eller vi sad sammen og sage en masse navne og dem vi begge kunne lige skrev vi ned, men syntes bare at det er anderledes med drenge navne

den dag på vej til scanning sage jeg i bilen at hvis det have været en dreng vi skulle have, for var jo sikker på at det var en pige

skulle han da hedde Wiliam hvor efter min kæreste ja det var han også helt vild med

så jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke bare holder fast i det

tror bare at jeg blev helt rundt på gulvet da vi så får af vide at det bliver en dreng... og pludselig ved jeg ingen ting

hvordan kommer han til at se ud, hvordan bliver han, vil han blive glad for navnet osv.. ja skøre tanker men det er jo så stor en ting i ens liv og alt skal jo bare være perfeckt.. og tænk engan hvis jeg 3 månede efter frotryder at jeg ikke gav ham et andet navn

kan faktisk rigtigt godt lide navnet .. tror bare at jeg er lidt forvirret over at der kun er 7 uger igen...