BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Det er SÅ svært...

Det er SÅ svært...

Indlægaf Annemor » fre, 23. juli 2010 09:44

Vi diskutere næsten dagligt om hvad den lille prins skal hedde, og der er bare så mange kønne navne og alligevel er vi slet ikke stødt på det rigtige endnu...

Er der andre der har været helt blanke omkring hvad den lille skulle hedde, og har gjort et eller andet smart for at finde frem til det rigtige navn???

Der er selvfølgelig masser af tid til han kommer, men hvis vi bare kunne blive enige om 2-3 navne, så må man jo kigge lidt på vidunderet, når først han er kommet til verdenen og se om han ligner en phillip, Gustav eller Oliver (det er alle navne jeg godt kan lide, manden er bare ikke helt enig, endnu :lol: )

Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: Det er SÅ svært...

Indlægaf HeidiBH » fre, 23. juli 2010 13:33

Puha hvor jeg kan huske det navnekaos, da vi ikke vidste hvad vi ventede os.. Var overbevist om at det var en lille dreng, og der kunne jeg virkelig heller ikke lige finde navnet, som bare passede.. Så da vi fik at vide at det var en lille pige, blev jeg lidt lettet på den konto, da vi har haft pigenavnet klar lige siden jeg smed mine p-piller ;) Så det var jo lige til højerbenet..

Lyder som nogle søde navne og ja som de kloge siger, så ved man det tit når man ser det lille vidunder ;)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Det er SÅ svært...

Indlægaf Stinna30 » fre, 23. juli 2010 18:43

Vi har haft William, Alexander og Alfred oppe at vende, som de navne vi skulle vælge imellem, men det var ligesom om det bare ikke var et af dem, der var det rigtige, og så blev vi enige om, at vi hver især måtte komme med en række nye forslag. Manden kom med f.eks. Albert, Oscar, Gustav og Anton. Så indtil videre skal bettefisen hedde Gustav, men vi vil gerne se ham, før vi afslører navnet over for familie og venner, for måske ligner han mere en Albert eller William, når han kommer ud.
Men prøv at droppe alle navne, som I har talt om indtil nu, og så lav en liste hver især - måske finder I også det rigtige navn på den måde :D

Knus Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Hvad skal barnet hedde?