Hej med jer!
Det er naesten foerste gang jeg skriver under gravid-emnet, saa jeg maa hellere praesentere mig:-) Jeg er 29 aar og blev gravid efter et lille aars forsoegen, og er nu 8 uger henne, hvis jeg selv har regnet rigtigt. Jeg var til laegen da jeg var 4+1, for min mens er meget uregelsmaessig, saa i princippet kunne jeg godt have vaeret laengere henne (det vidste jeg nu godt at jeg ikke var, da min mand var ude at rejse i 14 dage midt i min cyklus!) Jeg skal flytte om en uges tid, og saa snart jeg har fundet en laege, haaber jeg at jeg kan blive scannet og faa at vide at alt er ok.
Mit foerste spoergsmaal til jer er om I ville sige det med det samme at I er gravide til en jobsamtale? Jeg har soegt nyt job i nogle maaneder og fik to jobsamtaler planlagt inden jeg vidste at jeg var gravid, og de er begge i naeste uge. Jeg har selv taenkt mig ikke at sige noget med det samme, men hvis de tilbyder mig et job, fortaeller jeg det selvfoelgelig saa de kan overveje om de stadig vil ansaette mig. Jeg synes det er lidt tidligt at fortaelle det, isaer fordi jeg ikke har vaeret ved laegen endnu, og vil jo noedig skyde mig selv i foden, hvis alt nu ikke er som det skal vaere (Gud forbyde det). Hvad synes I?
Tusind tak og undskyld det lange indlaeg!
Bibi