BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Vil da lige melde mig officielt ind her på gravid-siden :D

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Vil da lige melde mig officielt ind her på gravid-siden :D

Indlægaf Katrine-mor » ons, 17. november 2010 17:01

Hej piger,

Jeg har skrevet en lang update under Barnløshed og Behandling, da jeg hørte til derinde inden jeg forsvandt fra forummet i nogle måneder.

Nu er jeg dog vendt stærkt tilbage og hører pludselig til her efter næsten 3½ år, da jeg er gravid med en lille mirakel-øko-bebs :D
Jeg har drømt om og ønsket at være en af Jer heldige gravide i meget lang tid og pludselig er jeg her :D

Vi var til NF i torsdags i sidste uge, og vi fik en rigtig fin scanning med en lav risiko på 1:14053, så det var bare så dejligt :D
Nu går jeg og venter på at skulle til første jordemoder-samtale næste uge, og jeg glæder mig til at der skal ske lidt igen. Er blevet fulgt op af en masse ekstra tidlige scanninger (3 stk.), så det er lidt underligt pludselig at have to uger, hvor der ikke rigtig sker noget andet at min mave vokser, hvilket jo også er en dejlig ting.

HÃ¥ber at I alle har det godt og nyder Jeres graviditeter :D

Knus
Katrine-mor 13+6
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Re: Vil da lige melde mig officielt ind her på gravid-siden :D

Indlægaf Snorre » ons, 17. november 2010 19:28

Jamen så skal der da også lyde et stort velkommen herinde :-) Det er jo pludselig en lidt anden type spørgsmål, der dukker op. Men du er jo også pludselig et andet sted i dit liv, nu er du jo en af de gravide :-)
Jeg besøger dog stadig ofte forummet for barnløshed, for der er jo en del personer derinde, som jeg stadig krydser fingre for skal rykke videre :-) Og der kan jo være nogle råd derinde der efterspørges, som en garvet hormonjunkie som jeg kan svare på ;-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf elefantus » tors, 18. november 2010 16:24

TILLYKKE .... skal det da også lyde herinde :D

Dejligt med en god NF og at du er blevet fulgt op med ekstra scanninger. Ja der kommer nogle perioder hvor man føler man er efterladt til sig selv og tiden går med at vente og kigge på sin mave vokse.
Lige pt. skal jeg ikke selv noget den næste mdrs. tid ... det lidt underligt :lol:

Håber du får en fantastisk graviditet :D
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf kathe » søn, 21. november 2010 08:53

hejsa velkommen til :D og KÆMPE TILLYKKE :D :D

knus
Billede
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Indlægaf MÃ¥neMarie » ons, 08. december 2010 12:51

Hej søde.

Jeg har jo sagt det til dig mange gange før, men du får da også lige et STORT TILYKKE herinde på forummet.. det er bare SÅ FANTASTISK at vi begge er gravide, næsten samtidig, efter alle de anstrengelser... Ihhh jeg er bare så glad :lol:

Knuuuuus
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf Katrine-mor » ons, 08. december 2010 15:06

Hihihi, så har du også lige skrevet herinde... tak igen søde :D Ja, det er dejligt og helt fantastisk... er også bare så glad :D

Kram
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Tilbage til Graviditet