BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Vi venter en dreng :)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Vi venter en dreng :)

Indlægaf babyskruk » tors, 15. december 2011 21:23

Vi venter den skønneste dreng til juni :) Uh hvor jeg glæder mig til at få lov at holde ham i mine arme og være den bedst mulige forældre for ham sammen med min dejlige mand :)
Billede
babyskruk

Re: Vi venter en dreng :)

Indlægaf pivpiv » tors, 15. december 2011 21:49

Hvor dejligt - stort tillykke med den lille prins.
Så må i til at tænke i navne ;)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf stinapigen79 » tors, 15. december 2011 22:28

tillykke med det så har i da god tid til at finde et navn :)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf babyskruk » tors, 15. december 2011 22:37

tusind tak for lykønskningerne :) Vi skal også til at snakke navne nu vi ved at det er et drengenavn vi skal finde :) godt der er god tid til at blive enige :) Vi har dog nogenlunde samme navnesmag men synes begge det er svært at finde et navn alligevel da det også skal være det rigtige til vores barn og ikke bare et navn der lyder sødt :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Katten » fre, 16. december 2011 14:15

En dreng wuhuuu hvor er det bare fantastisk tillykke :wav: Troede ikke at man kunne se det så tidligt, men det er jo kun dejligt :D
Så skal der tænkes navne, jeg har altid syntes at det var sværere at finde et godt drengenavn end pigenavn, synes ikke der er så mange af dem og det skal jo være det helt rigtige man vælger, men det skal I nok klare, god fornøjelse med diskusionen ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf babyskruk » fre, 16. december 2011 15:12

Katten skrev:En dreng wuhuuu hvor er det bare fantastisk tillykke :wav: Troede ikke at man kunne se det så tidligt, men det er jo kun dejligt :D
Så skal der tænkes navne, jeg har altid syntes at det var sværere at finde et godt drengenavn end pigenavn, synes ikke der er så mange af dem og det skal jo være det helt rigtige man vælger, men det skal I nok klare, god fornøjelse med diskusionen ;-)

tusind tak :) Var også overrasket over hvor tydeligt det faktisk var. Der var ikke det mindste tvivl om det var en dreng. Dog skulle han først lige vende sig om før vi kunne se det men det betød jo bare ekstra lang scanning til mig og hold da fast 48 billeder fra scanninsgjordmoderen i Århus. Hun kan bestemt anbefales. Mega god service og fantastisk god oplevelse :)

vi har haft et par få drenge navne oppe at vende og pigenavne var vi før jeg blev gravíd ret enige om men synes nu også det er mega hyggeligt at gå og snakke navne :) så det er dejligt vi ikke er enige så vi kan få os en masse snakke om navne :razz:
Billede
babyskruk

Indlægaf babyskruk » fre, 16. december 2011 15:12

synes det er svært at finde det rigtige navn til vores dreng :) der er så mange flotte navne men om det er det rigtige det er svært at finde ud af :)
Billede
babyskruk

Indlægaf zoo » fre, 16. december 2011 15:24

Da jeg ventede mig første gang, vidste jeg fra dage ét at det var en dreng. Jeg blev kun scannet én gang og der kunne man ikke se hvad det var....så vi vidste det jo egentlig ikke. Eller jeg gjorde jo ;-) så derfor var der slet ingen pigenavne inde i billedet.....vi endte med 2 drengenavne. Min daværende mand havde vores søn den første time....jeg var i fuld narkose. Men da han kom ned med ham var vi ikke et sekund i tvivl om at han var en Jonas. Hvilket også var det ene af de navne vi havde.....så når man ser dem - ved man det.....sådan oplevede jeg det i hvert fald!

Tillykke med drengen :-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf babyskruk » fre, 16. december 2011 16:35

mange tak for den søde historie om hvordan i fandt på navnet til jeres dreng :) Og tak for lykønskningen :)
Billede
babyskruk

Indlægaf ønsker-familie » søn, 18. december 2011 14:12

Stort tillykke med prinsen :-). Det er super dejligt :-)

Da vi ventede vore søn, fik vi også allerede at vide det var en dreng til nakkefolds-scanningen da jeg var i 12. uge.
Og nu er jeg jo så gravid igen. Og til nakkefolds-scanningen i 12. uge, fik vi også her at vide, det er en dreng :-). De har begge to været MEEEEEGET glade for at vise tisse-trolden frem allerede til nakkefolds-scanningerne, så der bestemt ikke var nogen tvivl :-D...

Vi var hurtigt enige om 2 drenge-navne og ET pige-navn, da jeg blev gravid første gang. Nu er de 2 drenge-navne jo brugt, på vores drenge, så kan vi jo "satse" på, at 3'eren bliver en pige ;-)...

Hvad har I så snakket om af drenge-navn til jeres lille prins?
Og endnu en gang STORT tillykke :-)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf babyskruk » søn, 18. december 2011 14:34

vil helst ikke ud med navne herinde og vi er også langt fra enige endnu men der er jo også rigeligt med tid til at finde et navn heldigvis :) Vi vil gerne holde vores navnesnak hemmeligt indtil det rigtige navn er fundet :) men der snakkes på livet løs :) Vi ligger åbenbart lidt længere fra hinanden navnemæssigt end jeg troede :) Men vi har da en liste på 3 der er til overvejelse som vi begge kan acceptere :) Bliver sjovt at se hvad vi ender med han skal hedde :)

og mange tak for lykønskningen ønsker-familie :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet