BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Utålmodig...

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Utålmodig...

Indlægaf Annemor » søn, 18. december 2011 14:06

Jeg er nok lidt utålmodig, men jeg ville rigtig gerne have at fødslen gik i gang NU!!!
Jeg har stadig et par dage til termin, men jeg føler slet ikke jeg har energi til noget som helst....
Jeg er begyndt at blive mere træt igen, og jeg synes ellers jeg sover nogenlunde okay meget... sørger for også at få en eftermiddagslur, når det kan lade sig gøre, og det kan det da de fleste dage.

Er efterhånden også så stor, at maven ramler ind i alting, når jeg forsøger at lave noget. f.eks. i går da jeg vandede blomster, så væltede jeg den ene blomst med maven, da jeg skulle vande den anden -det er altså lidt besværligt efterhånden :roll: !

Glæder mig bare SÅ meget til at se lille fidusen, og røre ham og holde ham dejlig tæt til mig.
Lade ham ligge på min mave, og vænne sig til den store verden.
Se hvaordan hans søskende reagere, når han endelig kommer til verdenen...

Jeg har tid på fødegangen til en undersøgelse og igangsættelsessamtale d. 30. december, så der er pænt langt tid til endnu, jeg håber han når at komme før, da jeg skal til eksamen d, 2. januar...

Den utålmodige Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: Utålmodig...

Indlægaf babyskruk » søn, 18. december 2011 14:35

kan godt forstå det er svært at vente når nu du er så tæt på termin og helt klar til han skal poppe ud :) Håber han snart viser sig :)
Billede
babyskruk

Re: Utålmodig...

Indlægaf ønsker-familie » søn, 18. december 2011 23:30

Håber for dig, at der snart sker noget, hvis du er blevet utålmodig :-).
Kan godt forstå du glæder dig til at se, føle og dufte ham. Det er også bare den mest vidunerlige følelse...

Jeg glæder mig også, men er dog ikke utålmodig :-). Det kan jeg selvfølgelig nå at blive endnu ;-)
Jeg var dog heller ikke utålmodig med vores søn, selvom jeg gik 8 dage over termin med ham...
Men kan godt forestille mig, at hvis man er fuldstændig tappet for energi, som det lyder til du er, så vil man gerne bare have det overstået...
Så jeg håber for dig, at det sker MEGET snart. Jeg krydser fingre for, at du HAR født og er hjemme fra sygehuset senest på fredag ;-)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Tilbage til Graviditet