BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Update på MD scanning med afsløring af køn

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Update på MD scanning med afsløring af køn

Indlægaf Katrine-mor » søn, 26. december 2010 18:42

Hej piger,

Ja, så har familien fået kønnet afsløret den 24. og det var bare så stort at fortælle det :D

Nu er turen kommet til Jer søde piger, og jeg afslører med glæde at vi venter os en lille DRENG :D :D :D

Jeg er SÅ glad for at vi valgte at få kønnet at vide, for det giver en helt speciel følelse lige pludselig at kende kønnet og kunne sige "min lille dreng" og "ham", samtidig med at man nu skal fokusere på drengenavne :D Vi har allerede kigget på nogen, men er SLET ikke kommet til den endelige beslutning endnu. Der er bare så mange fine navne at vælge i mellem :D

MD-scanningen gik RIGTIG godt. Han er lige som han skulle være og alt ser bare så flot ud. Det var en kæmpe lettelse, for man kan jo ikke undgå at blive lidt nervøs inden sådan en vigtig scanning. Det var helt fantastisk at se ham igen, for hvor er der bare sket meget siden NF-scanningen! Han er bare blevet så stor og scanningsdamen kaldte ham et rigtig velproportioneret lille vidunder :D
Da hun startede med at scanne lå han og sov, men efter kort tid vågnede han og vi kunne se, hvordan han strakte sig og gabte... mit hjerte smeltede bare fuldstændig, så jeg måtte lige knibe en tåre :D
Farmand er også rigtig stolt og sad bare med et kæmpe smil på under hele scanningen :D

Min moderkage ligger så foran på maven, hvilket overraskede mig meget, da jeg har kunnet mærke liv siden uge 15+2. I starten var det bare sådan nogle små bobler og jeg mærkede dem kun om aftenen, hvis jeg lå helt stille. Efterhånden blev boblerne til små puf og her den sidste 1½ uges tid, har jeg fået rigtige spark, som jeg har kunnet mærke mod hånden, hvis jeg tilfældigvis har ligget med hånden på maven (hvilket jeg ofte gør når jeg ligger på sofaen eller inden jeg skal sove).

Ja, det var så alt fra nu... det har været verdens bedste jul og jeg kunne simpelthen ikke få en bedre julegave :D

Tak for at I læste med så langt ;-)

Knus til Jer alle
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Re: Update på MD scanning med afsløring af køn

Indlægaf Lilien » søn, 26. december 2010 19:01

Hej Søde,

Hvor er det fantastisk. Ved ikke hvorfor men havde sådan på fornemmelsen, at det var en lille dreng i skulle have :0)
Kan godt forstå i er rigtig stolte, det har i også god grund til at være.

TILLYKKE med jeres søn, og det fine MD resultat !!!!!! Så skal resten af tiden bare nydes uden nogle bekymringer!
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf elefantus » søn, 26. december 2010 19:50

Tillykke med den fine scanning og jeres kommende søn ;-) det er så dejligt at få den milepæl overstået og se alt er som det skal være :cool:

Vildt du har mærket liv så tidligt, men super dejligt.

Skøn afsløring at kunne give familien i julen.
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf HeidiBH » søn, 26. december 2010 21:10

Tillykke med den lille prins.. Hvor var det da en skøn julegave :-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf MÃ¥neMarie » søn, 26. december 2010 21:33

Ihhh hvor hyggeligt I fik det fortalt til familien...så kunne du altså godt holde på det, hi hi ;-)
Tænk en lille dreng, det bliver da bare så dejligt! Glæder mig meget til at høre hvilke navne i finder på.. men vigtigst af alt er selvfølgelig at han er sund og rask...det må virkelig også have være den BEDSTE julegave ever.. :occasion1:
Knus
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf Katrine-mor » ons, 29. december 2010 12:19

Tusind tak for Jeres søde beskeder :D
Ja, det var så skønt at kunne fortælle nyheden om at vi venter en sund og rask lille dreng. Jublen var stor i familien :D

Ja, navne er der blevet talt en del om den sidste uges tid, og det er så hyggeligt at tale om, men puha, hvor er det også svært... der er jo så mange fine drengenavne ;-)

Ihhhhhhhhhhh og så er jeg jo nået en ny milepæl i dag... jeg er HALVVEJS!!! 20+0 det er da bare SÅ stort, synes jeg :D
Nogen gange har jeg stadig svært ved at forstå, at jeg sidder her med min runde mave og en lille dreng der sparker og puffer derinde... jeg er bare så glad og taknemmelig for at få denne fantastiske gave :D
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Katrine-mor

Indlægaf Snorre » ons, 29. december 2010 13:27

Tillykke med din lille bandit derinde :-) Jeg er også glad for at kende kønnet, det gør det hele lidt mere virkeligt.
Og hvor dejligt at alt så fint ud. Ja man når at blive rigtig nervøs også inden den scanning :-)
Så er du halvvejs - og kan godt indstille dig på, at det fra nu af går rigtig stærkt :-) Jeg har helt stress over alt det, jeg endnu ikke har købt her to mdr før termin :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Stinna30 » ons, 29. december 2010 23:16

Tillykke med sønnike :D Jeg kan huske, at jeg synes, det hele blev meget mere virkeligt, da jeg fik kønnet at vide - det var pludselig han i stedet for den (selvom det tog et stykke tid at vænne sig til at sige han i stedet for den :lol: )
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Katrine-mor » tors, 30. december 2010 19:47

Ja, det ER nemlig mere virkeligt... har også lige skulle vænne mig lidt til at sige han i stedet for den, og nogengange har kæresten lige mindet mig om det :lol:
Jeg er så spændt på at møde ham og selvom tiden har føltes lang (især de første tre mdr.), så flyver den ganske rigtigt af sted nu... tænk engang, når jeg starter på arbejde efter nytår, så er der kun 3½ mdr. til jeg har planlagt at gå på barsel :D

Hav et rigtig dejligt nytår allesammen :D :D :D
Billede

Katrine-mor

Indlægaf MAT » man, 10. januar 2011 20:13

Så kigger man lige forbi for en gangs skyld, og ser, at selveste Katrine-mor er GRAVID! (Ja, ja, old news, men hvad ved jeg...? ;-)) Hvor er det helt fantastisk vidunderligt dejligt! :D Tillykke - og en dreng, ja, dem foretrækker jeg jo ;-)

Kæmpe tillykke - må alt gå godt! :D Stort knus fra MAT
Spontant gravid efter næsten to års forsøg :D

Blev mor til verdens skønneste dreng 06.05.2010!
MAT

Indlægaf Katrine-mor » tirs, 11. januar 2011 13:07

Hej MAT :D

TAK for den søde besked :D JA, det er simpelthen så dejligt og jeg er bare SÅ lykkelig :D
Min lille dreng har det bare så fint og ligger og tumler rundt inde i maven. Glæder mig sådan til at få ham i armene til maj :D

Knus til dig og din lille dreng... håber I har det godt :D
Billede

Katrine-mor

Tilbage til Graviditet