BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Uhh det kommer tæt på ...

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Uhh det kommer tæt på ...

Indlægaf Nynne10 » man, 13. september 2010 16:08

Hej med-gravide :-)

Jeg har idag været til kontrol på fødegangen. Jeg havde taget min kære mor med, da jeg ikke synes kæresten skulle tage fri for det. Jeg fik foretaget min vækstscanning som viste at bebs har det super i mavsen. Han vejer ca. 3300g så han har en fin størrelse og slet slet ikke for lille :-)
Jeg fik kørt en CTG og målt BT utallige gange. Mit BT er stadig for højt, så jeg frygtede at de ville til at give mig medicin den sidste tid - det havde de jo luftet for mig i fredags. Men lægen synes jeg skulle komme til kontrol igen på fredag hvor jeg så er 38+0 og så ville de igen måle BT. Hvis det stadig er for højt (hvilket jeg går stærkt ud fra, da det jo hele tiden er det), så skulle vi drøfte en evt. igangsættelse :eek:
Det lød på lægen som om at det kunne jeg godt gå ud fra at de ville når jeg nu er rundet de 38uger på fredag og han har en fin størrelse :-)
Så det bliver spændende på fredag :-)
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Re: Uhh det kommer tæt på ...

Indlægaf Annemor » man, 13. september 2010 16:57

Uuuuhhh... så er det jo virkelig kommet hurtigt tæt på, hvor bliver det spændende, hvis du skal være mor lige op til weekenden...

Godt du har det hele parat, og så bliver ventetiden på lilledrengen heller ikke så længe, som du lidt havde "frygtet". Det passer da bare SÅ fantastisk... glæder mig til at høre din fødselsberetning... eller hvad lægerne nu siger til dig på fredag.

Jeg håber for dig, at du bliver sat i gang, så der ikke når at udvikle sig svangerskabsforgiftning... det ville da være ærgeligt, når du ellers har haft en dejlig graviditet...

Krydser min fingre for det bedste, knus Annemor.
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: Uhh det kommer tæt på ...

Indlægaf HeidiBH » tirs, 14. september 2010 11:32

Ihh hvor er det spændene... Kunne da være skønt at møde sin lille guldklump op til weekenden... :D
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Graviditet