BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Udvikling af allergi?

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Udvikling af allergi?

Indlægaf Flunken » ons, 03. november 2010 12:54

Hej piger

Ja, udover de mange plukkeveer om natten døjer jeg også med en gevaldig nysen og allergisk reaktion på et eller andet. Det har varet siden uge 6-7 stykker og lader ikke til at stilne af. Jeg nyser og nyser, ganen klør og øjnene er rødsprængte. Det er jo hverken pollensæson eller noget og jeg spiser ikke anderledes end jeg plejer - så hvad i alverden er mon dette? Overvejer at ringe til min egen læge i morgen for råd...

Nogle, der kan hjælpe?

Flunken
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Udvikling af allergi?

Indlægaf Annette1975 » ons, 03. november 2010 13:43

Jeg kan huske at jeg nøs rigtig meget under min graviditet og jeg fik at vide at det var meget normal fordi slimhinder og alt muligt andet i ens krop bliver irriteret og forandrer sig under graviditeten.

så jeg tror du aller højst kan betragte det som en allergisk reaktion på graviditen ;-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Re: Udvikling af allergi?

Indlægaf Annemor » tors, 04. november 2010 09:55

Hej Flunken

Jeg tror også det er dine slimhinder, der reagere på din graviditet.
Mine slimhinder har også været mere generet under graviditeten end ellers.

Jeg kender desværre ikke nogle gode råd, der kan afhjælpe det. Jeg har ikke haft det SÅ slemt, at jeg har følt det har været nødvendig at gøre noget ved det.

Mit råd må derfor være at spørge lægen til råds, måske er der et eller andet præperat på markedet, som kan afhjælpe dine gener, og hjælpe dig til at få en lidt bedre graviditet :-) Held og lykke!
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Tilbage til Graviditet