SÃ¥ kommer der lige en tvillinge update til de interesserede :)
Jeg har været til 1. JM besøg i sidste uge, og det gik simpelthen så godt. Hun er rigtig rigtig sød, og lægen som også var til stede (og skal være det hver gang fordi der er 2) hun var også super flink, så det er dejligt at man føler det er nogle man kan snakke med og som tager tingene seriøst.
Jeg har jo nogle smerter i lænden, og ned i ballerne. De sagde, at det nok var tegn på begyndende bækkenløsning og at vi skulle vurdere det når jeg kommer tilbage om små 4 uger.
De har lagt en plan helt frem til Marts, og efter nytår skal jeg til kontrol hver 2-3 uge inde på Rigshospitalet, så det er rimeligt ofte.
Vi fik ikke hørt hjertelyd, de tilbøde det heller ikke. Men de scannede lige hurtigt på maven, og hjertet slog meget fint på dem begge 2, så pyt med om vi kan høre det :)
De snakkede om, at jeg vil kunne mærke liv imellem jul og nytår, så det bliver rigtig dejligt.
De fortalt også en del om vægtøgning, og sagde at det var normalt at tage imellem 18-25kg på med tvillinger
Det har jeg altså ikke lige planlagt!!!! Jeg er i 15 uge pt. og da jeg vejede mig imorges havde jeg taget 6 kg på. Så syntes det går hurtigt, men prøver at spise fornuftigt og passe på. Mit mål var, at jeg ikke gerne skulle tage mere end 19-20 kg. på fra start, så jeg har 13 kg tilbage at løbe på
Men som i kan se på billedet så vokser maven helt fint. Heldigvis sidder det kun på maven indtil videre, og babserne!!!

Det lyder, som om der er godt styr på, hvad der skal ske mht. undersøgelser osv. Det med at tage på, det går bare stærkt til slut. Da jeg nåede de 18 kg i uge 38 (kun med en i maven), holdt jeg op med at veje mig