BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Træt 24/7 hvornår forsvinder det?

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Træt 24/7 hvornår forsvinder det?

Indlægaf babyskruk » søn, 11. december 2011 17:26

Puha hvor er jeg træt 24/7. Føler mig på intet tidspunkt af dagen frisk. Er også blevet sygemeldt pga træthed (dog ikke fra arbejde men fra det tilbud jeg går på for ledige flexjobberettigede). Bliver det nogensinde bedre? Eller kan jeg forvente at skulle være lige så træt til jeg føder?

Synes det er frustrende at være så træt og det er hårdt at komme op om morgenen og selv om jeg ikke står op før kl 10 er jeg stadig så træt. Går endda også en del timer tidligere i seng end før jeg blev gravid.

jeg har taget jerntilskud siden 9+0 så burde ikke ligefrem lide af jernmangel og det har nada effekt haft

overvejer lidt om mit stofskifte der igen er på vej til at blive forhøjet kan være medvirkende til min træthed. Det sagde lægen vist noget om da jeg var derhenne her d 6
Billede
babyskruk

Re: Træt 24/7 hvornår forsvinder det?

Indlægaf Stinna30 » ons, 14. december 2011 21:54

Aldrig - når man har fået barn er man træt 24/7 ;-)
Nej pjat, hos mig gik det over efter de 12 uger, men det er jo forskelligt, ligesom nogle kun har kvalme i begyndelsen, andre hele graviditeten. Og du skriver du får det jer, du skal ha', så det burde være o.k., men ellers kan du jo få tjekket din blodprocent for at se, om du får nok.

Knus :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf babyskruk » ons, 14. december 2011 22:48

Stinna30 skrev:Aldrig - når man har fået barn er man træt 24/7 ;-)
Nej pjat, hos mig gik det over efter de 12 uger, men det er jo forskelligt, ligesom nogle kun har kvalme i begyndelsen, andre hele graviditeten. Og du skriver du får det jer, du skal ha', så det burde være o.k., men ellers kan du jo få tjekket din blodprocent for at se, om du får nok.

Knus :D

mange tak for svar :) Ja så må man sige jeg er godt forberedt på hvor træt jeg så bliver når babyen kommer :) godt manden skal gå på "barsel" sammen med mig under hele min barsel :) så er der håb for at få sovet lidt engang imellem :) han er forresten førtidspensionsist og er derfor hjemme hele tiden så får en hjælpende hånd under barsel :) dejligt
Billede
babyskruk

Indlægaf ønsker-familie » tors, 15. december 2011 11:39

Du skal ikke forvente, du kommer til at være lige så træt, når baby først er kommet til verden. :-)
Det er vidt forskelligt fra kvinde til kvinde, alt efter hvor "nemme" baby'er de får selvfølgelig...

Min mand tog 2 ugers barsel fra da jeg fødte. Efter de 2 uger var gået, passede han igen firmaet. Det vil sige, han kørte hjemmefra mellem 04-05 om morgenen, og var hjemme igen ved 18-19 tiden om aftenen...

MEN MEN MEN - Jeg fik MEGET mere søvn EFTER jeg havde født :-)... Jeg sov dog ikke i løbet af dagen. For når baby sov, så ordnede jeg vasketøj, støvsugede, vaskede gulve, forberedte aftensmad osv. osv. Jeg sov kun om natten (dog skulle jeg lige amme et par gange om natten, men kunne jo bare ligge i sengen og sove imens) :-)

Inden jeg fødte, sagde alle til mig - nyd det nu, og få dig en masse søvn, for når baby først er født, så er det slut med søvn. Men for mit vedkommende var det omvendt :-)

Jeg sov elendigt om natten den sidste måned eller to af graviditeten. Skulle konstant tisse. Blev øm i kroppen, hvis jeg lå i samme stilling for længe osv. osv. :-).

Så måske det også sker for dig, at du bliver mere udhvilet når baby først er kommet til verden ;-)... Krydser fingre for dig :-)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf babyskruk » tors, 15. december 2011 21:22

Tak for dit dejlige optimistiske indlæg ønsker-familie :) Så er der da håb forude :) hehe :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet