Det kunne ligeså godt have været mig der havde skrevet det indlæg da jeg var gravid.. Det var NØJAGTIG det samme. Her ville han dog ikke indrømme at det var babyen i maven der var problemet, så jeg følte mig total afvist og var faktisk meget ked af at jeg blev afvist hver gang jeg nærmede mig. Min lyst var faktisk meget stor til sidst i graviditeten, så det var meget hårdt ikke at kunne få den nærhed jeg behøvede.
Jeg tænkte også meget på hans behov, men han ville ikke når jeg ikke fik noget ud af det. Det var jo i og for sig meget "høfligt", men jeg ville jo bare så gerne...
Nu er vores datter snart 6 uger, og lige da vi kom hjem fra sygehuset var han bare efter mig - på den gode måde
Han havde svært ved at vente, men hvor var det bare skønt at føle sig begæret og sexet igen. Nu er blødningerne stoppet, og hans lyst er næsten større end før :) Så bare rolig - det skal nok komme igen.
Og det er først her bagefter han ville fortælle at det var på grund af babyen.
Tænkte bare at det ville være rart for dig at vide at det er ganske normalt - selvom det er træls
Knus Marianne & Alberte 40 dage

og jeg er glad for at jeg ikke er den eneste som har prøvet det. og det er dejligt at hører at I tilbage til et normalt sexliv
så i bund og grund burde der jo ikke være noget at bekymre sig om.. men syntes nu stadig det er svært