BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Til Drine

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Til Drine

Indlægaf Marianne L » ons, 06. februar 2008 10:17

Hejsa.. Jeg ville lige svare dig angående dit spørgsmål omkring sexliv, men jeg var ikke sikker på du ville se det inde under det andet indlæg :-)
Det kunne ligeså godt have været mig der havde skrevet det indlæg da jeg var gravid.. Det var NØJAGTIG det samme. Her ville han dog ikke indrømme at det var babyen i maven der var problemet, så jeg følte mig total afvist og var faktisk meget ked af at jeg blev afvist hver gang jeg nærmede mig. Min lyst var faktisk meget stor til sidst i graviditeten, så det var meget hårdt ikke at kunne få den nærhed jeg behøvede.
Jeg tænkte også meget på hans behov, men han ville ikke når jeg ikke fik noget ud af det. Det var jo i og for sig meget "høfligt", men jeg ville jo bare så gerne...
Nu er vores datter snart 6 uger, og lige da vi kom hjem fra sygehuset var han bare efter mig - på den gode måde :D
Han havde svært ved at vente, men hvor var det bare skønt at føle sig begæret og sexet igen. Nu er blødningerne stoppet, og hans lyst er næsten større end før :) Så bare rolig - det skal nok komme igen.
Og det er først her bagefter han ville fortælle at det var på grund af babyen.
Tænkte bare at det ville være rart for dig at vide at det er ganske normalt - selvom det er træls ;-)
Knus Marianne & Alberte 40 dage
Billede
Marianne L

Geografisk sted: Vestjylland

Indlægaf Drine » ons, 06. februar 2008 20:56

Hej marianne

Mange mange tak for dig du skrev :D

For det er bare så forfærteligt, når det går en så meget på.. og afvisninger gang på gang får ikke en til at føle sig mere elsket :cry: man vender og drejer sig forand spejlet i mens man finder alle ens små fejl, for selvfølgelig er det jo en selv som er problemet :roll: og man undre sig over om det virkelig er det her familie liv han vil have, for det virker jo ikke sådan, når man hele tiden bliver afvist.. og som du selv siger stiger lysten i slutningen af graviditeten, men ikke kun selve sexen, men det at være sammen med den man elsker og blive bekræftiget i af man er lækker og dejlig og snart skal være en super lykkelig familie, så til sidst bliver man temmelig desperat :jerk:

Men men, det lyder som om der er lys forude :toothy8: og jeg er glad for at jeg ikke er den eneste som har prøvet det. og det er dejligt at hører at I tilbage til et normalt sexliv :D hvor jeg bare glæder mig til at det bliver vores tur hi hi.. og jeg håber virkelig at han finder mig ligeså sexet som før ;-) jeg ved jo at min krop forandres og dete r jeg fuld inforstået med, men er han ? :???: er lidt i tvivl til tider.

he he.. vi begge elsker hinanden og de sidste snart 6 år vi har været har været fantasktisk og vi kommer helt sikkert til at tilbringe resten af livet sammen, vi glæder os inderligt til at blive forældre :lovestory: så i bund og grund burde der jo ikke være noget at bekymre sig om.. men syntes nu stadig det er svært :-(

knus sandra
32+1
Billede
Brugeravatar
Drine

Hej igen

Indlægaf Marianne L » tors, 07. februar 2008 12:21

Bare rolig, jeg vil næsten garantere dig at han bliver endnu mere vild efter dig når du har født.. Min kæreste siger at han føler vi er kommet så meget tættere fordi vi oplevede fødslen af vores barn sammen - og det er rigtigt.! Det er lidt en ny form for kærlighed der opstår - både mellem en selv og kæresten, men også den kærlighed man har til barnet - det er en helt anden form for kærlighed man aldrig har oplevet før!
Så hvis du accepterer at der nok ikke bliver mere sex før efter fødslen, så tror jeg det blive lettere for dig - så kan du jo også kun blive positivt overrasket hvis nu han lige pludselig kommer på andre tanker. Jeg stoppede helt med at prøve, for jeg skuffede bare mig selv ved det, og i stedet spurgte jeg om han ville ligge og holde om mig. Selvom behovet ikke blev opfyldt helt, var det bedre end ingenting ;-)
Og NYD den sidste tid I har sammen - det er lidt af et chok at få et barn :shock: Men selvfølgelig det hele værd :D
Knus Marianne
Billede
Marianne L

Geografisk sted: Vestjylland

Tilbage til Graviditet