se nu vi er så tæt på nu er jeg nervøs. Min fornemmelse er god men alligevel synes jeg det er skræmmende hvad nu hvis der mod al forventning ikke er hjerteblink :( åh pokkers hormoner. Glæder mig bare til det bliver imorgen så vi kan få det overstået. skal til scanning kl 11 men kommer først med en update senere da jeg skal besøge en veninde bagefter og aner ikke lige hvornår jeg har mulighed for at logge på
håber på at se 2 hjerteblink imorgen men nu må vi se hvad scanningen viser :) bare der er 1 er det ganske fint :) vi vil bare gerne være forældre men det ville da være dejligt hvis der er 2 for så får vi vores drøm om 2 børn opfyldt. Hvis der kun er 1 er det slut medmindre der kommer en økobebs :)
er 7+2 idag (har ikke lige gider rette tickeren før vi hører hvad de sætter terminen til imorgen)
UPDATE: det gik fint så et fint hjerteblink. Det er så skønt at det nu er helt sikkert vi skal være forældre. Er 7+3 idag og har termin d 2 juni. Skidt pyt med tvillingedrømmen ikke gik i opfyldelse det vigtigste er at vi skal være forældre :)