BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Tiden er sååå lang

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Tiden er sååå lang

Indlægaf Mulle » man, 13. juni 2011 09:37

Så må vores lille prinsesse gerne komme ud til os.
Jeg kan ikke tage mig sammen til noget som helst og jeg holder bund i vasketøjet og har det hele klar men der sker bare ingenting. Har haft lidt ondt i mit haleben og lænd og lidt mens ligende smerter men ikke noget af betydning. Kan ikke komme ud af sengen og er konstant træt og uoplagt.
Har en drøm at have født og være hjemme igen inden på fredag så vi kan komme til det suprise party vi er inviteret til hos nogle meget gode venner hvor hun bliver 30 år.
Så håber at i vil sende mig en tanke så jeg kan få gang i nogle veer og få det overstået.
Hilsen Mulle

Billede
Mulle

Re: Tiden er sååå lang

Indlægaf mrsma » man, 13. juni 2011 12:03

Kender følelsen! Har haft en del kraftige plukveer, nogle endda rimelige kraftige. Så går man og tror det er nu og så sker der ikke en skid!! Øv!! Sender dig masser af vestøv!!!!!;))))
mrsma

Indlægaf Mulle » man, 13. juni 2011 18:12

´Hej Mrsma
Det tror jeg gerne- håber snart du får rigtige veer så vi kan få lidt ro på igen og være fri for at gå her og vente.
Jeg har ikke haft kraftige plukveer men til gengæld er prinsessen blevet meget stille og har kun lavet små bevægelser hele dagen i dag. Det bekymrer mig en hel del for hun har været meget livlig det sidste lange stykke tid. Så jeg gåer og overvejer med mig selv om jeg skal ringe ind på fødegangen og lige tjekke det med dem.
Ved godt at nogle børn bliver mere rolige til sidst og at det sikkert er en helt normal ting men derfor bryder jeg mig ikke om det alligevel. Men jeg har jo mærket liv i dag flere gange så de vil sikkert sige at jeg bare skal tage det helt roligt. Hvad ville du gøre hvis du var mig????
Sender også dig alt det vestøv der findes i hele verden.
Knuz Mulle
Mulle

Indlægaf mrsma » man, 13. juni 2011 20:22

Jeg ville helt klart ringe og få en snak- og som regel er de rigtig søde og forstår ens bekymring!!
Du har brug for ro til at forberede dig til fødslen, så hjælper det ikke at du går og er urolig!! Så grib røret og få snakket med dem, så du får ro på igen!! Tænker dog at hun er ved at gøre sig klar til fødslen :-)
Synes godt nok der har været meget uro i mit underliv og lænd i dag- er spændt på om det fortsætter krydser alt hvad der krydses kan for os begge ;-)
mrsma

Tilbage til Graviditet