Som overskriften siger synes jeg ikke rigtig at der sker noget i de her uger- er 17+5 uger henne.
Jeg har mærket lidt liv, ret meget et par gange, men de sidste dage har jeg ikke rigtig mærket noget, og det ved jeg godt at jeg ikke skal endnu, men det er faktisk svært ikke og bekymre sig selvom man ikke burde have grund til det! Jeg tænker egentlig ikke så meget over at være gravid, som da jeg ventede Mikkel, men når jeg så har mærket liv bliver det hele så "virkeligt" og kommer "tæt" på, og så stiger glæden og maven får et lille strøg. Men det er skønt at have den store guldklump at tænke på også
Jeg har det fint ellers udover begyndende bækkenløsning som nogle dage er rigtig slemt.
Min kvalme er faktisk forsvundet og glæden over at være gravid og til at få et barn mere kommer mere oh mere. Super skønt er det også når vores lille dreng kommer og siger at babyen er inde i maven og bekymre sig for den lille purk
Er der andre der har følt at tiden har eller går langsomt de sidste uger indtil man er halvvejs?? Glæder mig meget til at nå de 20 uger og være halvvejs, glæder mig meget til maven får lidt mere fylde og den lille rigtig sparker løs
Måske det også hænger lidt sammen med vejret, det er jo umuligt at komme nogle steder for alt den is der er over alt!! Glæder mig inderligt til foråret.. til at lege med min dejlige dreng i haven, gå ture ved vandet og have madpakke med
Det blev vist et langt indlæg om ingenting faktisk! Men jeg fik lidt luft- tak