BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Symfyseløsning

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Symfyseløsning

Indlægaf Mulle » man, 01. november 2010 20:34

Havde i min første gravidtet symfyseløsning og blev sygemeldt da jeg var ca 5 måneder henne. Ikke nok med det kastede jeg op de første 4 måneder men i denne gravidtet har jeg indtil videre ikke haft kvalme men i lørdags da vi havde gæster fik jeg ondt i mit skamben og har haft det sådan on and off lige siden. Er helt grædefærdig kan slet overskue at skulle gå med smerter så længe så bliver det en meget lang gravidtet. Skal til første lægebesøg d. 11 November og så må jeg jo snakke med lægen hvis det fortsætter.
Hilsen Mulle
Mulle

Re: Symfyseløsning

Indlægaf mrsma » man, 01. november 2010 22:09

Det lyder godt nok ikke rart :-( Kender ikke noget til symfyseløsning- men kan da regne ud at det er meget smertefuldt- håber det bedste for dig :-)
mrsma

Indlægaf Chris » tirs, 02. november 2010 12:20

Åh... Kan jeg godt fostå du gerne vil være fri for. er selv sygemeldt pga det "skide bækken". Lå bare på sofaen i går og græd fordi jeg slet ikke kunne finde en behagelig/smertesvag måde at ligge p. Skal til fys i morgen, håber på et par gode råd ellers må jeg have fat i jm.
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf Mulle » tirs, 02. november 2010 20:44

Hej Chris. Føler virkelig med dig og håber at du får hjælp i morgen.
Held og lykke
Mulle

Tilbage til Graviditet