Efter mere end 14 dage havde min leder kommet frem til at jeg skulle flyttes tilbage til mit gamle rengøringsområde og skulle ikke vaske gulve fordi det er noget forstærker mine smerter en hel del. Det lød så godt men desværre går det udover mine kollegaer og så stødte vi ind i sygdom osv og så havde jeg alligevel den samme belasning som inden jeg blev jeg blev flyttet så det gav ikke en holdbar løsning som kunne hjælpe mig i min hverdag. Havde igen virkelig ondt og snakkede sammen med lægen igen og er nu blevet deltidssygemeldt resten af min gravidtet indtil jeg kan gå på barsel 6 uger før termin. Håber det kan give mig færre smerter men også lidt mere energi til at deltage i tingene derhjemme sammen med min søn og mand. Alt har sejlet derhjemme og det har også givet mig meget dårlig samvittighed som jeg håber kan blive lettet for har haft dage hvor jeg har grædt hele vejen hjem i bilen fordi alting har virket så uoverskuelig.
Der er sikkert mange andre som har haft det på samme måde og som ved hvordan det er at have børn/familie som man føler man ikke har taget sig tid til fordi man selv kæmper med at hænge sammen i hverdagen.
Tak fordi i har villet være med hele vejen i mit lange indlæg.
Jeg vil gerne høre om der er andre som har været i samme båd og håber at i har det godt nu
Hilsen Mulle
PS : Skal til Md scanning d. 1.Feb og vi glæder os meget og håber at kunne få hvad vide hvilke køn vi venter os- lad det snart blive tirsdag