BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SULTEN, SULTEN, SULTEN og hvad med æg ??

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

SULTEN, SULTEN, SULTEN og hvad med æg ??

Indlægaf nanna444 » fre, 21. januar 2011 13:50

Hej hej med jer.

Haaber I alle + babymaver er friske idag og snart klar paa weekend :lol:

Kender I det ? Eller er jeg maaske den eneste som bare spiser ALT paa min vej :???: ?? Jeg er simpelthen bare saa sulten hele tiden! Haaber da snart det faar ende ellers maa ventetoejet meget snart frem :-)
Og hvad med blødkogt æg ? Jeg har saadan en lyst til blødkogt æg, men her i England siger de "nej" naar man er gravid. Kan det virkelig passe ? Hvad goer I, spiser i blødkogte æg ? Jeg mener bare at risikoen for at der jo er salmonella er meget lav.
nanna444

Re: SULTEN, SULTEN, SULTEN og hvad med æg ??

Indlægaf MÃ¥neMarie » fre, 21. januar 2011 16:23

Jeg kunne helt sikkert også mærke min sult mere i starten, så blev den normal og nu synes jeg den er vendt tilbage, så jeg spiser også en helt del og har mit skrivebord fyldt op med kiks, vindruer, gulerødder, frugt og mandler..ellers kan jeg slet ikke vente på frokost eller overleve efter frokost ;o)

Mht. blødkogte æg, ville jeg ikke turde spise det.. der er en risiko for at der kan være salmonella i blommen.. og selvom den er lille, er den der jo... Så du må klare dig med de hårdkogte æg de næste mange måneder ;-)
Billede
MÃ¥neMarie

Re: SULTEN, SULTEN, SULTEN og hvad med æg ??

Indlægaf Lilien » fre, 21. januar 2011 16:42

Nu har jeg lyst til blødkogt æg :/
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Tilbage til Graviditet