Jeg brugte ikke creme eller noget, og jeg har ikke fået et eneste strækmærke. Der er ikke skyggen af et strækmærke at se. Og igen - jeg brugte altså ingen former for creme

...
Jeg tror, at får man strækmærker, så får man dem, uanset om man bruger creme eller ej.
Jeg har to veninder, som smurte deres maver med creme hver dag, men alligevel fik de strækmærker.
Har læst nogle steder på nettet, at selvom kvinderne havde prøvet at bruge creme, så er de alligevel endt med at få strækmærker.
Har også læst mig frem til, at det ikke er arveligt. Kan heller ikke lige se, hvordan det skulle være arveligt

Men fordi jeg ikke fik et eneste strækmærke i min sidste graviditet, betyder det jo ikke, at jeg ikke får dem næste gang. Men jeg håber da ikke, jeg får nogle

Det er selvfølgelig op til dig, om du vil ud at købe creme osv. Men ville lige fortælle, at selvom jeg ikke brugte creme, har jeg altså ikke fået nogle strækmærker. Og jeg kender andre, som heller ikke brugte creme, og de har heller ikke fået strækmærker.