BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Stor dag i morgen

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Stor dag i morgen

Indlægaf Katten » tors, 22. december 2011 00:35

Så er det i morgen vi afsløre for min svigermor at hun skal være farmor for anden gang, jeg glæder mig helt vildt tror ikke hun har nogen anelse overhoved :-) Har netop indrammet scanningsbilledet og pakket det ind og gavekortet er også færdig og synes selv at jeg har været meget kreativ ;-)
Det bliver en stor dag, men også lidt mærkeligt for pludselig er det hele virkeligt, indtil nu har jeg kun fortalt det til kæresten, en veninde over fb og så herinde, så det bliver et stort skridt at sige det til en "rigtig" person, men jeg glæder mig til at det bliver helt offentligt.
På lørdag gælder det min familie og 2. juledag knægten, min svigerfar og hans kone, derefter er det slut med hemmelighederne :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Re: Stor dag i morgen

Indlægaf pivpiv » tors, 22. december 2011 10:47

Hvor bliver det bare fedt :)
Er imponeret over du har kunne holde mund så længe haha det tror jeg ikke at jeg kunne.
Jeg er sikker på i giver dem verdens bedste julegave.

Jeg har selv en fornemmelse af at vi får samme slags oplyhsning i løbet af julen - men nu må vi vente og se ;)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf babyskruk » tors, 22. december 2011 18:40

held og lykke :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Katten » fre, 23. december 2011 13:28

Tak for det, det har også været svært her den sidste tid ikke at sige noget, men ville have en klar terminsdato først, så der var ikke andet at gøre end at vente. Det gik så bedre for mig end kæresten, der har en meget stor mund ;-)
Vi havde en super hyggelig eftermiddag, fik snakket rigtig godt og føler virkelig jeg er ved at få et godt forhold til hende :D Hun blev virkelig glad for nyheden, men af en eller anden grund havde hun om formiddagen fået den ide at jeg nok var gravid, så det var ikke den store overraskelse det kunne have været :-( Hun mener at hun denne gang vil få stor konkurrence fra min mor, hvor hun ellers har haft knægten for sig selv da hans mor og min kæreste aldrig har boet sammen og bor i hver deres by. Kan kun give hende ret, min mor kommer til at gå helt i selvsving og hun har altid sagt at hun vil have et tæt forhold til sine børnebørn, hvilket vil betyde at hun vil komme rendende hele tiden, men det vil aldrig være i utide som hun siger :lol:
Glæder mig til i morgen :santa:
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Indlægaf Katten » ons, 28. december 2011 14:13

SÃ¥ er det kommet ud og er nu helt officielt :D
Mine forældre fik gaven som den allersidste juleaften, de blev simpelthen så glade og fik tårer i øjnene :-) Jeg fik et kæmpe knus af min mor, men i hendes begejstring blev det nærmest til en svingtur ;-) Resten af aftenen blev der ikke snakket om andet end baby og min mor fandt alle de ting frem som hun havde gemt fra hun var gravid med mig og fra jeg var helt ny :-)
1. Juledag tog jeg med mine forældre på julebesøg hos min farmor og fortalte nyheden, hun blev også glad, men det var overhoved ikke som jeg havde regnet med. :???:
2. Juledag var jeg så plaget af morgenkvalme at vi var lige ved at aflyse, men vi havde jo samtidig glædet os til at fortælle nyheden til min svigerfar og hans kone, så jeg bed det i mig og efter et par timer blev jeg da også frisk. Vi havde en super hyggelig eftermiddag og de blev også meget glade for nyheden :D
Ud af alle dem vi fortalte det til var det kun min svigermor der havde gættet det på forhånd, så det var en kæmpe overraskelse og glæde for de andre, total skønt at kunne gøre det på den måde :D

Nu er det hele kommet ud og det er bare SÅ skønt, min mave er også vokset så meget at man tydelig kan se det nu hvis jeg har en lidt stram bluse på, så det er virkelig en forløsning ikke at skulle skjule det mere.

Håber at I alle har haft en jul der var bare tilnærmelsesvis lige så god som min :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Tilbage til Graviditet