SÃ¥ er det kommet ud og er nu helt officielt
Mine forældre fik gaven som den allersidste juleaften, de blev simpelthen så glade og fik tårer i øjnene

Jeg fik et kæmpe knus af min mor, men i hendes begejstring blev det nærmest til en svingtur

Resten af aftenen blev der ikke snakket om andet end baby og min mor fandt alle de ting frem som hun havde gemt fra hun var gravid med mig og fra jeg var helt ny
1. Juledag tog jeg med mine forældre på julebesøg hos min farmor og fortalte nyheden, hun blev også glad, men det var overhoved ikke som jeg havde regnet med.
2. Juledag var jeg så plaget af morgenkvalme at vi var lige ved at aflyse, men vi havde jo samtidig glædet os til at fortælle nyheden til min svigerfar og hans kone, så jeg bed det i mig og efter et par timer blev jeg da også frisk. Vi havde en super hyggelig eftermiddag og de blev også meget glade for nyheden
Ud af alle dem vi fortalte det til var det kun min svigermor der havde gættet det på forhånd, så det var en kæmpe overraskelse og glæde for de andre, total skønt at kunne gøre det på den måde
Nu er det hele kommet ud og det er bare SÅ skønt, min mave er også vokset så meget at man tydelig kan se det nu hvis jeg har en lidt stram bluse på, så det er virkelig en forløsning ikke at skulle skjule det mere.
Håber at I alle har haft en jul der var bare tilnærmelsesvis lige så god som min