Jeg fik positiv BP d. 28/11 og pga. div. hormorner havde jeg en del gener i starten, men efter ts på fertilitetsklinikken i Odense fik jeg lov at stoppe med dem og derefter har jeg bare fået det bedre og bedre. Vi fik en ekstra scanning i december, da crinonen lige pludselig havde en meget mørk farve og jeg var bange for SA, men blop havde det godt og var vokset som h*n skulle.
På grund af en bio/SA i juni 2011 fik vi tilbudt en scanning i går, hvor vi så vores smukke baby
Jeg har taget små 2 kg på og har efter min egen mening en fin lille mave. Jeg har købt de første ventebukser for noget tid siden, da jeg ikke har kunne have bukser på længe og skal ud og have købt et par mere, da de bare er skønne at have på!
Den første uge-14 dage havde jeg lidt svært ved at turde tro på det og vende mig til mentalt ikke længere at høre til i barnløs-gruppen - det kendte jeg og det vidste jeg noget om. Nu skulle jeg til at sætte mig ind i noget helt andet og det var meget overvældende. Nu er jeg lykkelig for at vi om ca. 6 mdr får vores blop at se. Der er stadig utrolig mange ting jeg ikke ved og bliver overrasket over, men tager en dag af gangen