BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Status 11+0

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Status 11+0

Indlægaf MÃ¥neblomst » lør, 07. januar 2012 22:12

Så er det vist min tur til at komme med en opdatering fra mig ;-) Har fulgt med på sidelinien et stykke tid....

Jeg fik positiv BP d. 28/11 og pga. div. hormorner havde jeg en del gener i starten, men efter ts på fertilitetsklinikken i Odense fik jeg lov at stoppe med dem og derefter har jeg bare fået det bedre og bedre. Vi fik en ekstra scanning i december, da crinonen lige pludselig havde en meget mørk farve og jeg var bange for SA, men blop havde det godt og var vokset som h*n skulle.

På grund af en bio/SA i juni 2011 fik vi tilbudt en scanning i går, hvor vi så vores smukke baby :D Sygeplejesken som scannede var super sød og tjekkede, at det hele så fint ud og vi så blop havde "spist" fostervand og at lå i mavesækken. Blop dansede også lidt for os - jeg er så forelsket i vores lille blop og glæder mig så meget til at se h*n igen om 14 dage til NF. Vandrejournal, JM og MD er også på plads og jeg føler mig så dejlig gravid.

Jeg har taget små 2 kg på og har efter min egen mening en fin lille mave. Jeg har købt de første ventebukser for noget tid siden, da jeg ikke har kunne have bukser på længe og skal ud og have købt et par mere, da de bare er skønne at have på!

Den første uge-14 dage havde jeg lidt svært ved at turde tro på det og vende mig til mentalt ikke længere at høre til i barnløs-gruppen - det kendte jeg og det vidste jeg noget om. Nu skulle jeg til at sætte mig ind i noget helt andet og det var meget overvældende. Nu er jeg lykkelig for at vi om ca. 6 mdr får vores blop at se. Der er stadig utrolig mange ting jeg ikke ved og bliver overrasket over, men tager en dag af gangen :D
Billede

Smed pillerne i april 08.
1. IVF lang - ÆO aflyst
2. IVF/ ICSI kort BP positiv...bio
3.ICSI kort BP - neg
4. ICSI lang BP positiv...bio/sa
1. fryse - ruger på et 7-cellet æg - BP 28/11- positiv ca. 4000
MÃ¥neblomst

Geografisk sted: Ringe, Fyn

Re: Status 11+0

Indlægaf babyskruk » lør, 07. januar 2012 22:47

stort tillykke :) og hvor dejligt i har set blob har det godt og at i snart skal se blob igen til NF :) Kan godt huske hvordan jeg selv det første lange stykke tid skulle vænne mig til ikke at tilhøre barnløshgruppen. Nu regner jeg ikke så godt i hovedet så bliver nød til af nysgerrighed at spørge hvornår du har termin :) Dejligt at du er kommet til graviditets gruppen istedet. Vi er jo ikke så mange herinde i denne gruppe :)
Billede
babyskruk

Indlægaf MÃ¥neblomst » lør, 07. januar 2012 23:18

Jeg har termin 29/7 2012
Billede

Smed pillerne i april 08.
1. IVF lang - ÆO aflyst
2. IVF/ ICSI kort BP positiv...bio
3.ICSI kort BP - neg
4. ICSI lang BP positiv...bio/sa
1. fryse - ruger på et 7-cellet æg - BP 28/11- positiv ca. 4000
MÃ¥neblomst

Geografisk sted: Ringe, Fyn

Indlægaf babyskruk » søn, 08. januar 2012 13:34

mange tak for svar :) dejligt med et sommerbarn :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Katten » søn, 08. januar 2012 13:48

Hvor er det dejligt at høre at du har det godt og især at det hele går godt med Blop. Fantastisk at I allerede har haft mulighed for at se ham/hende og vildt at man kunne se at h*n havde slugt fostervand.
Jeg kan godt forstå at det tager tid at vende sig til at man lige pludselig ikke er barnløs mere, men at der faktisk vokser en lille guldklump i din mave :D Jeg havde selv svært ved at forstå at nu var jeg rent faktisk gravid på trods af næsten daglig kvalme og en enorm træthed, det var egentlig først da vi offentliggjorde det i julen at det blev rigtig virkeligt.
Tillykke med din fine lille mave, det er dejligt når man kan begynde at se den vokse :D Jeg var selv 10+6 da jeg hoppede i de første ventebukser og det er bare så skønt at have bukser på der ikke sidder stramt om maven. Jeg har faktisk tabt 2 kg siden jeg blev gravid, men maven er vokset alligevel hvilket jeg synes er ret sjovt ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Tilbage til Graviditet