Har stadig ikke haft tegn på snarlig fødsel...
Jeg har haft plukveer, men ikke nogen som gjorde ondt. Ja og så mens.-lignende smerter - men heller ikke noget, som jeg ikke kan holde ud. Så endnu ingen tegn...
Føler mig bare mere træt for tiden. Sover ikke så godt om natten. Og får heller ikke sovet i løbet af dagen. For selvom jeg måske gerne vil tage mig en middagslur, så kan jeg ikke falde i søvn, selvom jeg er træt...
Manden er næsten mere spændt, end jeg er. Jeg er i hvert fald sikker på, han er mere utålmodig, end jeg er. Selvom det altid er hans tålmodighed, som er bedre end min. Men i det her tilfælde er det omvendt
Folk ringer og sms'er hver dag, og spørger om der er ved at ske noget. Men det går mig ikke på eller noget. Ved jo, at de gør det, fordi de også er spændte. Synes kun, at det er dejligt, at venner, familie og kolleger er glade og spændte på vores vegne. Så det tager jeg med et smil...
Jeg indrømmer da gerne, at nu vil jeg gerne snart have det overstået. Men ved jo samtidig, at hvis jeg ikke har født om senest 10 dage, så bliver jeg sat igang. Så MAKS 10 dage endnu
Glæder mig bare til at få vores lille prins med hjem, og vi kan starte vores liv som familie