BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Snydeveer?

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Snydeveer?

Indlægaf TVS » lør, 20. november 2010 09:01

Hvor er det bare strengt med snydeveer!!!!! Her til morgen var (er) plukveerne lidt kraftigere end de plejer at være - måtte også vække manden så han kunne spille skak med den ældste, for det kunne jeg ærlig talt ikke koncentrere mig om. Så kommer alle de der tanker: bliver det mon idag - eller imorgen ...? Lillepigen er helt klar til at komme ud sagde jordmoderen igår, nu skal vi bare vente (og hvis der er noget, som er irriterende i verden lige nu så er det at vente :evil: )

Jeg gik ni dage over tid med den første, så man tør jo ikke tro på at det evt. kan være starten på fødslen sådan flere dage inden termin - men håbe i sit stille sind, det kan man jo godt. Prøver hele tiden at sige til mig selv, at det nok ikke er noget alligevel og at det nok går i sig selv og at jeg nok kommer til at krybe i seng i aften ligeså gravid som jeg stod op her til morgen. Men, hvor er det frustrerende. Må bare prøve at beskæftige mig selv hele dagen og så må man jo se, om der sker noget. Og jeg ved det jo også godt: Er man i tvivl, er det ikke rigtige veer ... så jeg må bare vente :evil: på at tvivlen fortager sig (en eller anden skønne dag i fremtiden).
Årrh altså!!!! Beklager alt det brok, men nogle gange er det bare møg-irriterende .....
Og god weekend til jer alle iøvrigt,
Vidunderlig pige født den 25.11.2010
Positiv test 24.03.2010
SA uge 7+1 feb 2010
Dejlig dreng fra maj 2005
TVS

Geografisk sted: København

Re: Snydeveer?

Indlægaf HeidiBH » lør, 20. november 2010 11:52

IHh hvor jeg kan huske det.. Havde snydeveer i en uge op til.. Havde ikke født før, så troede lidt det var veer, men fandt jo så ud af at det IKKE var veer ;-)

Håber du snart får lov at møde din lille pige ;-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Snydeveer?

Indlægaf Pille » søn, 21. november 2010 10:21

Håber at du snart får lov til at møde lillesøster, at hun finder ud af, at det er meget sjovere at komme ud til sin lille familie - og vælger at gøre det snart, så du ikke skal vente mere ;-)

Jeg var førstegangsfødende og blev enig med mig selv om, at jeg i hvert fald gik de 14 dage over tid, for så blev jeg da ikke "skuffet" hvis han kom ud før... Da jeg var 40+1 fødte jeg, og var slet ikke klar på, at det var nu det var NU... Det var kæresten der måtte sige til mig, at vi skulle på hospitalet, for han kunne se det var veer... (Jeg troede altså bare at jeg havde ondt i mavsen.. :oops: ) Anyways.. Jeg blev rimelig overrasket, for jeg havde gearet mig selv op til, at jeg gik over tid..

Håber at du snart møder dit lille vidunder!

Kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Tilbage til Graviditet