BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Snart i uge 39.

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Snart i uge 39.

Indlægaf ønsker-familie » tors, 28. oktober 2010 14:31

Nu nærmer det sig efterhånden - og DET kan mærkes...

Da jeg var ved jordemoder i uge 32, stod han allerede fast med hovedet...

Får mere og mere ondt i skambenene. Det føles næsten som om, at der er en som holder fast rundt om begge skamben og bare klemmer... De sidste par dage, er jeg også begyndt at få ondt ned i lysken samt have mens-agtige smerter i underlivet og lænden...
Er også mere sulten, end jeg plejer at være.
Går oftere på toilettet og "bumme-lummer". Normalt kan der godt gå flere dage imellem sådanne toiletbesøg, men i forgårs "bumme-lummede" jeg 4 eller 5 gange.

Det er egentlig ikke, fordi jeg er utålmodig med at han skal komme ud i verdenen til os. Selvfølgelig glæder jeg/vi os helt vildt. Det er jo vores dejlige og længe ventede guldklump :-). Men er bare mest træt af smerterne og at jeg ikke kan lave noget som helst.
Jeg er rastløs, men kan næsten ikke noget på grund af smerterne.

Sover elendigt om natten, og kan ikke sove i løbet af dagen mere...

Men igen - det er først den sidste uges tid, det er blevet så slemt...

Nå - havde bare lige brug for at "læsse" lidt af...

Håber, I kan bære over med mit brok... :-)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Re: Snart i uge 39.

Indlægaf HeidiBH » tors, 28. oktober 2010 15:46

Ihhh hvor det lyder meget ens med hvordan jeg havde det i de sidste uger af min graviditet.. følte det var den rene elendighed og kunne ikke vente til musen kom ud..

Se positivt på det at der er MAX 3 uger til du får din guldklump at se hvis du skulle være så uheldig at gå 14 dage over tiden, hvilket jeg ikke håber for dig...
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf ønsker-familie » tors, 28. oktober 2010 20:09

Jeg har godt tænkt på, at hvis han ikke er kommet af sig selv om næsten 3 uger, så sørger sygehuset for han kommer ud :-)
SÃ¥ som du skriver - MAKS 3 uger endnu ;-)
Men må indrømme, at jeg havde ikke forestillet mig, man kunne blive SÅ øm og træt i kroppen og andre steder på grund af graviditet :-D
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf Annemor » søn, 31. oktober 2010 10:42

Nøj, hvor kan jeg bare nikke genkendende til meget af det du skriver...

Jeg har haft en fantastisk graviditet, og ikke rigtig været plaget af nogle vilde gener...

Men de sidste 14 dage er det bare blevet værre og værre... I øjeblikket er jeg SÅ træt, at jeg slet ikke kan overskue at lave noget som helst. Jeg sidder nærmest bare og kigger på de ting jeg gerne vil have lavet, og min store knægt har lidt svært ved at finde ud af hvad der lige sker for mor, for hun plejer ikke blive ked af det, når han spørger hvornår jeg får vasket hans ynglingsbukser... Jeg er SÅ træt at jeg bare begynder at tude, hvis der er nogen der spørger mig om jeg ikke lige kan gøre et eller andet, fordi jeg slet ikke kan overskue det.

Jeg har sagt det til min kæreste, men hans største hobby er at gå på jagt, og det er ligesom højsæson i øjeblikket. Jeg kan sagtens forstå at han gerne vil afsted på jagt (har været afsted på heldags jagt i går og skal igen i dag). Jeg er ikke meget for at han skal blive hjemme pga. mig, for hvad kan han egentlig gøre -sidder og se på at jeg sover??? -det er der jo bestemt ingen mening!

Jeg har stadig ikke fået pakket tasken til sygehuset og jeg kan heller ikke overskue hvad der skal i selvom jeg kigger på flere af de lister, der ligger på nettet, jeg har kun fået pakket en morgenkåbe, et par bukser, en ammebh og et enkelt par trusser...

Jeg synes simpelthen det er SÃ… slapt, men jeg orker ingenting...
Det er også længe siden jeg har skrvet herinde, for de gange, jeg har været inde og kigge har jeg bare haft en følelse af modløshed, og indlæggene kan også blive for negative -især når jeg ellers har haft det SÅ godt SÅ længe...

Denne modløshed og træthed skal bestemt ikke ødelægge min fornemmelse af en perfekt graviditet, så jeg snupper bare endnu en tur i sengen og en lille snak med baby - han må gerne komme ud til os selvom jeg ikke er helt klar med alting, jeg klare det nok!

En lidt modløs og MEGET træt Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Tilbage til Graviditet