BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Snart ferie/barsel

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Snart ferie/barsel

Indlægaf Annemor » søn, 30. oktober 2011 11:03

Wauw...

Så har jeg kun én uge tilbage på arbejdet...
Herefter holder jeg de sidste to ugers ferie samt et par feriefridage, og så er det faktisk allerede tid til barsel!

Hold ..biip.., hvor jeg glæder mg til at skulle gå herhjemme og få styr på værelserne til alle drengene - vi skal nemlig flytte rundt på alle drengeværelserne for at hvert barn er bedst placeret i huset udfra deres alder... De lyder mere vanskeligt end det lige er, men det bliver rart at få styr på det alligevel. Der er næsten ikke tid til sådan noget, når man skal på arbejde, og hvile sig pga bækkenløsning.

Uuuuhhh, jeg kan næsten ikke vente, og der skal holdes fødselsdag for drengene.. 1 og 12 års fødselsdag, på samme dag... det er den store, der har besluttet de skal holde samme, så sødt! Han elsker bare sin lillebror for vildt, det er SÅ dejligt at se...

Bare et lille udbrud af glæde, som jeg ikke lige vidste hvor jeg skulle gøre af, og herinde kan man ALTID lige lægge både sine glædesudbrud og sine sorger/bekymringer - men dem er jeg heldigvis forskånet for i øjeblikket, graviditeten går efter omstændighederne godt, der er ca. 7 uger tilbage og den lille vokser fint, selvom jeg kun har taget ét kilo på siden jeg blev gravid - det er jo fantastisk...!

Nå jeg må hellere nå at lave en smule, mens han sover til formiddag...
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: Snart ferie/barsel

Indlægaf zoo » søn, 30. oktober 2011 12:11

Hvor er det dejligt med sådan et glædesudbrud :-) lyder bare dejligt det hele.......
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Snorre » søn, 30. oktober 2011 12:14

Hvor lyder det bare rigtig dejligt :-) Håber at du får hygget dig med gøremålene den sidste tid, inden baby kommer :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf babyskruk » søn, 30. oktober 2011 19:05

hvor dejligt for dig at du er nået så langt :)
Billede
babyskruk

Endelig ferie/barsel

Indlægaf Annemor » tors, 10. november 2011 15:40

Så har jeg sagt pænt på gensyn til arbejdet, og er gået på ferie/barsel...

Det er fantastisk og jeg elsker at gå herhjemme og få styr på det hele.
Dejligt at kunne holde en fridag med Phillip, når vi har lyst til bare at bruge en hel dag herhjemme eller kører et smut ned til bedsteforældrene.

Jeg har stadig problemer med bækkenløsningen, men at gå jævnligt til kiroprator, så jeg bliver sat lidt på plads er den mest optimale løsning til efter fødslen...

Et lille jubiii mere herfra.
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Tilbage til Graviditet