Wauw...
Så har jeg kun én uge tilbage på arbejdet...
Herefter holder jeg de sidste to ugers ferie samt et par feriefridage, og så er det faktisk allerede tid til barsel!
Hold ..biip.., hvor jeg glæder mg til at skulle gå herhjemme og få styr på værelserne til alle drengene - vi skal nemlig flytte rundt på alle drengeværelserne for at hvert barn er bedst placeret i huset udfra deres alder... De lyder mere vanskeligt end det lige er, men det bliver rart at få styr på det alligevel. Der er næsten ikke tid til sådan noget, når man skal på arbejde, og hvile sig pga bækkenløsning.
Uuuuhhh, jeg kan næsten ikke vente, og der skal holdes fødselsdag for drengene.. 1 og 12 års fødselsdag, på samme dag... det er den store, der har besluttet de skal holde samme, så sødt! Han elsker bare sin lillebror for vildt, det er SÅ dejligt at se...
Bare et lille udbrud af glæde, som jeg ikke lige vidste hvor jeg skulle gøre af, og herinde kan man ALTID lige lægge både sine glædesudbrud og sine sorger/bekymringer - men dem er jeg heldigvis forskånet for i øjeblikket, graviditeten går efter omstændighederne godt, der er ca. 7 uger tilbage og den lille vokser fint, selvom jeg kun har taget ét kilo på siden jeg blev gravid - det er jo fantastisk...!
Nå jeg må hellere nå at lave en smule, mens han sover til formiddag...